Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

lille Birger skrev 2011-10-04 23:42:17 följande:
    Hehe, jo det vore ju lite skoj, men det är viktigt att bilden är snygg så man inte bara tar någon.
    Det är roligare om du tar en bild på ngn alldaglig brud haha då kommer liksom alla tro att det är du
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-10-05 08:32:08 följande:
    Åh, tänker på dig! Så skönt att ni åkte in direkt och fick se att allt var bra! Kunde de se varifrån du blödde? 

Blev du sjukskriven ett tag nu? Kram!  
    Ja det kom från livmodern men det kom inte från nåt "farligt" ställe och det var yttepyttelite. Blev inte sjukskriven, hon sa typ att om det fortsätter blöda eller blir mer så ska jag komma in direkt, men det slutade blöda på kvällen sen helt
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-05 09:00:53 följande:
    Åh eller hur blir man alldeles rörd som gravid och hysterisk när man träffar underbara läkare, barnmorskor och allt annat!?
    Hjärta 
    Ja skoja inte
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-10-06 12:13:35 följande:
    Jag har laddat upp en bild som jag tycker är sexig i mitt fotoalbum, det är en tjej med klänning och snygga strumpbyxor.
    Omnom, jag vill ha kuk så jag kan köra in den mellan skinkorna Skäms
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-09 22:54:52 följande:
    Ta testet!
    Vi kanske kan bli Humanistbuddies? 
    Jag är agnostiker enligt dem!!!! Men jag får vara med ändå!!!!!!!!!! NU JOINAR VI!!
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-09 23:12:33 följande:
    Hahaha!!!
    Schysta de eeeeeeeeeeeee!!!

Ja vi kan sprida det humanistiska budskapet på gator och torg, nakna i höga klackar, för det är min God given right.   
    Ja!!!! Nu kör vi!!
  • MrsAssault
    och skrev 2011-10-10 00:09:02 följande:
    Om jag är väldigt förkyld och ska köpa mjölk så kan jag göra det. I undantagsfall alltså. Inte annars.

Oftast har jag istället väldigt sexiga kläder på mig, Anton, om du undrar. Hjärta   
    Jag med, går aldrig utanför dörren utan raffset
Svar på tråden Trash-tråden