Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

OppositeYou skrev 2012-10-03 19:37:11 följande:
    Men jag kan inte heller hålla tråden. Jag är ny bloggare och jag vet inte om min blogg ska vara helporrig, halvporris, städad eller trist vardagsgrå.
    Vad tycker ni?
    Du har gjort reklam för din blogg i två trådar jag sett nu

Första gången klickade jag och fann bokrecensionen tunn, platt och icke upprörande på något sätt.

Så jag skulle nog sitta tillbaks och tänka efter vad jag själv vill skriva om. Man får inte fler läsare (verkliga läsare) genom att "bara" referera till bloggen.
    För ingen kommer tillbaks efter ett klick om det inte finns något intressant där. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    HäxanSurtant skrev 2012-10-03 19:43:39 följande:
    Tack. Känns för jäkla bra faktiskt eller än så länge kanske man skall säga Drömmer
    Det förstår jag!

Själv hade jag tur och blev gravid, vilket fick mig att spy av den minsta cigarettlukt, vilket fick mig att sluta.
    Detta var alltså typ 11 år sedan, men jag rökte väldigt mycket...
    Sedan dess har jag mest då och då följt den mer naturliga vägen, men cigaretter kommer jag nog aldrig mer att röka.

Tror jag inte. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-03 21:45:52 följande:
    Hej
    Är du naken?
    Ja och jag fick min första respons på "äldre män och analsex".
    Haha...men jag avsnoppade honom.

• Nice Girl Wrong Place

NGWP i badet!
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-03 21:51:46 följande:
    woaw!!!!!!!!!
    mållös är jag
    Haha ja, men du vet ju att det där inte är jag på riktigt haha...

Så roligt ska vi inte ha det  
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-03 21:55:50 följande:
    jaha?!
    Vadå jaha?

Då kan få mig i badet.
    That's it. Inte hela tråden.
    Men visst är hon lite lik  
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-03 21:52:40 följande:
    Ouch
    vad svarade du?
    haha
    Haha berättar någon annanstans...
  • Nice Girl Wrong Place

Anton; Jag skrev i den anala tråden att min fetisch är analsex med äldre män.
    Aynrand förutspådde en massa mail från gamla kåta män, men jag fick inga.

Svar på tråden Trash-tråden