Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-10-05 08:12:24 följande:
    Dagens ungdom !!!   Kan inte gå på skethuset utan att dom måste skriva på sina förgjordade mobiler. Samtidigt som nödvändiga behov uträttas. Sicket förfall vi har råkat in i, vi, som måste härda ut i dagens samhälle.....
    Åh....ungdom Hjärta
    Jag pratar ofta i telefon medan jag kissar faktiskt.
    Men kollar alltid om det är ok först

Både "och" och Aynrand har hört mig kissa.
    Du vet att du också vill. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-05 08:16:43 följande:
    det där var fruktansvärt BJ,
    Ja jag vill nästan dö lite när jag hör det där.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-05 08:25:31 följande:
    Gör inte det, vi är för många som älskar dig, Maria.....Hjärta

Fast Birgers länk var bra. Nästan Rammstein-bra.
    Allvarligt?

Tycker du verkligen att den var bra?
    Det var helt otroligt hemskt, jag började nästan gråta. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-05 08:26:22 följande:
    Nu tänkte jag gå å skita, ska jag ta med mobilen ???
    Nej där går gränsen.
  • Nice Girl Wrong Place

Förresten har jag alltid stått emot sociala medier. 
    Facebook, Twitter, allt sådant skit.

Men en väninna har pratat om Instagram ett tag nu och igår föll jag för frestelsen.
    Kommer däremot inte publicera kissbilder. 

• Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-05 08:27:55 följande:
    Nej.
    Bra!
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-05 08:28:49 följande:
    Däremot älskar jag dig, Maria...Hjärta
    Du älskar alla Anton.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-05 08:52:59 följande:

jasså? Du är inte i klädd ett heltäckande linne knäppt ända upp till  halsen och i tjockt tyg. Allt för att undvika att en man får syn på lite hud och förvandlas till ett djur. .-)

En dutt parfym är annars en fullt tillräcklig nattklädsel för en kvinna.

Fast ovanstående klädsel är mer säker om man skall dela säng med mig och är rädd om sin dygd. En del går i sömnen, jag tafsar i sömnen. Jag är livrädd att dela säng med någon som jag absolut inte skall (eller vill) tafsa på. Vore tex rätt pinsamt om man delar säng med någon kollega och man klämmer honom på skinkorna eller skedar och mumlar "Känn så hård den är!" .   
    Jag sover bara naken med sällskap. Helt enkelt för att jag är livrädd för...saker.
    Inbrottstjuvar främst. Jag är galet mörkrädd och ligger och lyssnar på ljud till förbannelse.
    Varken min dotter eller katt kan rädda mig så de enda gångerna jag sover riktigt tungt, är med en man.
    Då kan jag också sova naken eftersom OM någon bryter sig in, kan han försvara mig och jag slipper hoppa ut ur sängen naken och kåta upp inkräktaren.
    Independant woman liksom.

Hmm...
    Delar du ofta säng med manliga kollegor? 
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-05 09:01:10 följande:

Jag har inte ens ett FB konto. Vilket är lite märkligt eftersom jag använt online forum av olika slag i mer än 20 år. Men FB stuket har inte tilltalat mig av någon anledning. Det här med "se hur många  FB vänner jag har, är jag inte omtyckt?" stuket som inte riktigt tilltalat mig. Men borde eg göra dte för att få kontakt med gamla vänner som jag tappat kontakten med.
    Ja Facebook är inte kul alls.

Jag hade ett konto där "i början", men fann det totalt...intetsägande.
    Kände mig spionerad på och fick en massa vänförfrågningar från folk jag inte alls ville vara vän med, men som "alla andra" i kretsen ville vara vän med och vips finns där ett drama.
    Sedan störde mig folks statusar väldigt mycket.

Jag förstod inte poängen helt enkelt.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-05 09:51:18 följande:
    Det är just då en
    ">.454 Casull Taurus Raging Bull,
    kommer till sin rätt, Maria. Lägg en sån liten trivselspridare under huvudkudden...sen känner du och din dotter er väldigt mycket tryggare. Men tänk nu för helvete på att det endast ryms 5 (fem) skott i trumman  inte 6, som ju är det vanliga, utan 5, så du inte står där med skägget i brevlådan när du dragit iväg 5 skott och det fortfarande är en av dom objudna gästerna på benen.

Således, Maria, sikta, på bröstet ( jag tror inte inbrottstjuvar bär skottsäker väst ) andas ut två tredjedelar av luften i lungorna, krama av skottet, så skall du se att du har ett problem mindre.

Misstänker du, trots allt, att någon av dom bär skottsäker väst, så sikta för bövelen på kålroten. Dagens västar stoppar även grovkalibriga projektiler från pistoler och revolvrar. Du får dock räkna med lite splatter i så fall. Men det kan det vara värt.
    Tack för dina värdefulla tips Anton.

Jag sover med en orange kökssax bredvid mig. På riktigt. 
Svar på tråden Trash-tråden