Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Yoyna skrev 2011-10-11 20:53:55 följande:
    Nää.... Jag kollar på tv. Tv, te å tofflor är mitt tema för kvällen!

Kan gärna diskutera vad ni stör er mest på i skriv-väg. Typ felstavningar, missuppfattade ordspråk eller felaktiga användande av ord.

Själv har jag svårt för när folk skriver -Ursh-  jag får rysningar.

Sen stör jag mig väldigt på när man inte förstår skillnaden på "att" och "och".  Exempelvis -Det ska bli roligt och träffas. (Nej det ska bli roligt att träffas!!!)         
    Hahahaha jag stör mig på ALLT! När folk inte skriver korrekt tar jag för givet att de är dumma i huvudet.
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-10-12 11:05:14 följande:
    Jag blir helt omöjlig när jag har mens och jag har inte fått nåt nu på några dag. Klättrar snart på väggarna här hemma. Grrrrrrrrrrrrrrrr.
    Jag har inte fått nåt sen 16:e september. Kom inte här och snacka!!!
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-10-12 11:09:37 följande:
    Men du har ju en BIG "ursäkt" till varför du inte har fått nåt.
    Jaja, men jag blir ju inte mindre kåt för det
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-10-12 11:13:18 följande:
    Hehehehe. Snart så, om några månader så är du igång igen.  
    Några MÅNADER!!!! Säg inte så det är ju evigheter Gråter

Har inte varit utan sex längre än en månad sen jag blev av med oskulden.. och då var det okej eftersom jag åt minipiller som tog bort all lust så jag led liksom inte av det hahaha
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-10-12 22:39:31 följande:
    Det blir ju några månader. Förlåt. Visst föder du i december? Du får nog vänta med att ha sex i nån dag/vecka så att du har läkt ihop ordentlig annars skadar du dig om du kör på direkt efter. Dessutom kommer du inte tänka på sex efter förlossningen. Det lovar jag dig. Du kommer vara så upptagen med bebisen att du inte ens kommer ha tid att gå på toa i lugn och ro än mindre ha sex.
    Jaaa jag vet, när ungen kommer så kommer det vara lugnt, det är bara tiden fram till det som är helvetet
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-10-16 21:59:27 följande:
    Jag har magkatarr och fick skitont i magen inatt. Ligger på sjukhuset för att dom ska se vad det är för fel på mig.
    Neeeeeeeeeeeeeeeej stackars dig krya på dig
  • MrsAssault

Jag hamnade nästan i slagsmål idag på jobbet. En idiotkarl skällde ut mig för att jag satt ner och missade "flera stationer", jag förklarade att jag är typ i åttonde månaden och inte riktigt orkar gå runt i vagnen hela tiden och han ba "nähä men telefonen orkar du hålla på med!!!!!!!!!!!!" då flippade jag och skrek och gormade och slängde ut honom från tåget.

• MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-10-16 23:25:28 följande:
    Gråter

Fast jag förstår inte riktigt vad han ville att du skulle göra.
    Han ville att jag skulle springa runt i vagnen och stå till tjänst 100%
Svar på tråden Trash-tråden