Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

HonHarPlattMage skrev 2012-10-08 08:27:11 följande:
    Brottar du ibland ned killen på rygg och sitter på hans ansikte också?
    Nej.
    Det har aldrig hänt Birger. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-08 09:56:22 följande:
    Precis så
    Precis så
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-08 09:56:43 följande:

Jo jag förstår precis hur du menar och jag håller med. Det är oerhört sensuellt och erotiskt i det lågmälda, förväntningar som långsamt byggs upp.

Personligen slits jag mellan att vara sofistikerad gentleman (nja, sort of) och primitiv vilde. Oftast vinner min primitiva sida i den kampen. "Me Tarzan, You Slut", varpå den väna flickan blir omkullkastad och nedtryckt i sängen och skändad .

Nej nu hittar jag på givetvis. I själva verket så bjuder jag in den väna flickan på te och har ett långt givande samtal innan jag ser henne djupt i ögonen och frågar "Min sköna dam, jag finner er skönhet betagande. Önskar ni dela min säng för en fin och jämlik mysstund. Jag ämnar beröra era privata kroppsdelar på ett sätt som ni säkert kommer finna behagligt." Varpå jag tar hennes hand och leder henne försiktigt fram till den väntande sängen för att därefter idka könsumgänge. Givetvis behöver hon inte utföra kvinnoförnedrande aktiviter som fellatio. Självklart!
    Ja jag hade inte förväntat mig annat av dig PM.
    Såklart! 
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-08 10:20:28 följande:
    njuta av spänningen som uppstår, betrakta dig och beordra dig tala om vad för slags Slyna du är.....dra ut på njutningen
    Precis så. Igen.

Jag tycker faktiskt om att förnekas...det är njutning. 
  • Nice Girl Wrong Place
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-08 10:47:11 följande:
    Är detta NG?

Eller är det någon av de andra tjejerna i tråden som nallen smygfotat.

Nej, det där ser inte ut som NG...
  • Nice Girl Wrong Place
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-08 11:45:34 följande:
    Detta kanske är mer likt:

Rosa handklovar? 
    Fult nagellack.
    Nej. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-08 12:04:32 följande:
    Arslet då ?????
    Nej inte direkt.
    Min rumpa är rund och fin, men inte SÅ putande. 
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-08 18:45:52 följande:

Jag har aldrig förstått det här med rosa handklovar. Är det för att det skall vara lite gulligare?  "Lilla älsklingen nu skall jag ta på dig de fina rosa handklovarna och så skall jag smiska dig med den rosa Hello-Kitty paddeln"

Efterlyser ett inlägg på FL: "Därför köpte jag rosa handklovar (el fluffhandbojor)". Är verkligen ute efter ett svar hur man tänkte.
    Haha ve och fasa!

Starta en tråd. 
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-10-08 19:11:37 följande:
    Jag är trött och frusen och skulle behöva varm choklad och en filt.

Svar på tråden Trash-tråden