PrimitivMan skrev 2012-10-08 09:56:43 följande:
Jo jag förstår precis hur du menar och jag håller med. Det är oerhört sensuellt och erotiskt i det lågmälda, förväntningar som långsamt byggs upp.
Personligen slits jag mellan att vara sofistikerad gentleman (nja, sort of) och primitiv vilde. Oftast vinner min primitiva sida i den kampen. "Me Tarzan, You Slut", varpå den väna flickan blir omkullkastad och nedtryckt i sängen och skändad

.
Nej nu hittar jag på givetvis. I själva verket så bjuder jag in den väna flickan på te och har ett långt givande samtal innan jag ser henne djupt i ögonen och frågar "Min sköna dam, jag finner er skönhet betagande. Önskar ni dela min säng för en fin och jämlik mysstund. Jag ämnar beröra era privata kroppsdelar på ett sätt som ni säkert kommer finna behagligt." Varpå jag tar hennes hand och leder henne försiktigt fram till den väntande sängen för att därefter idka könsumgänge. Givetvis behöver hon inte utföra kvinnoförnedrande aktiviter som fellatio. Självklart!Ja jag hade inte förväntat mig annat av dig PM.
Såklart!