Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

MrsAssault skrev 2012-01-27 19:54:54 följande:

MrsAssault skrev :
    Dagen har varit bra! Lill-Anton har varit vaken sen imorse, somnade för en timme sen så jag tror han kommer sova inatt vilket betyder att jag får sova också!

Och så är det fredag vilket betyder att jag sätter på lite musik och lägger plutten i sjalen och så dansar vi tills han somnar!
    För övrigt är det med stor glädje jag noterar att knodden numera lystrar till sitt rättmätiga namn. Du skall få en stjärna (en poäng, således ) i den vita listan, Mrs, det är du tamejfan värd. Vita listan, inte att förväxla med min svarta.

Poäng på vita listan renderar i vissa förmåner vid besök i min hölada. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-28 15:34:25 följande:
    Hur många poäng har jag? *nyfiken*
    Du har sprängt protokollet för länge sen. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-28 15:36:53 följande:
    Får man hoppa i höet?
    Det är inte den typen av förmåner jag tillhandahåller.

Tycker du om att hoppa i hö ???
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-28 15:42:42 följande:
    Haha, så bra. Hjärta

Då är det ok om jag skyller på huvudvärk i kväll, eller?
    Nä, det är definitivt inte ok !!!
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-28 15:47:06 följande:
    Okej, jag får väl ta en treo då.

Msn? 
    jupp.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-28 22:09:26 följande:
    Pffffft! Hur jobbigt kan det vara? Kom igen när du har något riktigt läskigt att komma med.

Och vad skulle jag be om ursäkt för? Att PM kallade dig för Ole Söltoft?
    Att du tyckte det var roligt. Det var det inte.....
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-28 22:03:41 följande:
    Men vad fan. Nu har det slagit slint för Anton.
    Inte alls, men det tar vi en annan gång. Sagt i all vänlighet. Glad
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-28 22:28:03 följande:
    Två bröder på samma kvinna?
    Det är ett sätt å se på saken, men som sagt, vi får ta det en annan gång, och jag menar för bövelen inte vara otrevlig här, verkligen inte. Det är en liten intern sak mellan mig och min Goding. Och snälla, fråga inte mer. Allvarligt. {#emotions_dlg.flower}
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-28 22:31:38 följande:

Okej! Here we go:

Oh du store, mäktige Anton. Manligaste mannen av dem alla. Geniet och världsomvandlaren Anton. Jag ber från botten av mina lilltår om ursäkt för att jag tyckte att Ole Söltoft-anspelningen var kul. Jag har till din ära skrivit ditt namn med spritpenna på mina naglar; en bokstav på varje finger.

Ack du mannen från landet där man talar med munnen full av potatis. Kan du förlåta en förvirrad kvinna för att hon missförstått humorn här i världen?

En god början, Agri, en god början. När du tatuerat in följande på bröstkorgen :

JAG ÄLSKAR ANTON CHIGURH PÅ FL ÖVER ALLT ANNAT

...så skall du bli förlåten fullt ut. Tre saker, 1. ingen jävla henna-tatu, 2. Bildbevis !!!!  3. Anton skall stå tvärs över brösten.

• Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-29 00:48:00 följande:
    Absolut. Lovar att göra det..... efter att Annelie har fått med en extra kille i sängen.
    Blanda inte in Annelie här, hon har inte med saken å göra, dessutom är det jag som bestämmer hur, när, var, och hur många extra KVINNOR vi skall bjuda in till höladan samtidigt.

Annelie är en slyna, och slynor har ingen talan. As simple as that. 

Så hur blir det, Agri, skall du ha en stjärna i den vita, eller den svarta listan ??? Nämnda tatuering är vid närmare eftertanke faktiskt värd 2 stjärnor i vita, så tänk dig nu noga för innan du svarar.

En parantes, förresten, skulle det dyka upp en kille extra i bingen när jag tar Annelie hårt bakifrån, riktigt hårt, så kommer han lämna rummet, uppdelad  i 6 olika sopsäckar. En parantes. Som sagt.
Svar på tråden Trash-tråden