Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-15 08:07:42 följande:
    jaha nej det har jag inte gjort men nu förstår jag.

Jag minns när jag var student så hade jag en kompis, en gäststudent från Sydamerika...hans pappa var mkt äldre än mamman...typ 25 år eller mer...han brukade skoja om sin pappas pung och vi skrattade ihjäl oss....

En annan rolig grej är en upplevelse från tonåren....jag och en kompis fick ta oss till ett gym på ett lyxhotell i Alperna korridorerna löpte utmed en inomhuspool där fanns det fönster så man kunde se in i poolen från sidan underifrån. Folk simmade nakna, en av dem var en äldre gubbe med en häng-pung från yttre rymden....varje gång hand tog sig lite framåt med ett simtag så la sig pungen horisontellt bakom röven för att sedan sjunka in tills nästa simtag...jag och min kompis skrattade så mkt så vi blev alldeles knäsvaga o hade svårt att ta oss därifrån..
    Förvånad
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-15 08:16:23 följande:
    Ledsen att jag utsatte en så fin flicka som du för så olämplig material.........
    Ja SKÄMS på dig.

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-15 11:38:01 följande:
    den här scenen kan jag mkt lätt återskapa....
    Du?
    Nu överskattar du din pungs storlek. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-15 14:37:13 följande:
    Hmm jag pratade aldrig om min pung utan om en äldre herres pung som simmade naken
    Men du sa ju att du kunde återskapa det hela?
  • Nice Girl Wrong Place

Erhm.

Kan vi inte prata naglar istället?
    Jag målade om mina idag.  

Svar på tråden Trash-tråden