Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

Aynrand skrev 2011-12-15 14:18:53 följande:
    sjuk idag :(
    Såg det. Men du är ju liksom en manlig man. Trodde att du skulle dö med k*ken i topp.

Hela min världsbild har raserats nu. Men det är ju tur att iaf en av oss är kåt.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-12-15 14:25:39 följande:
    det är helt enkelt därför att jag inte är döende annars hade kuken varit i topp.
    Därmed har din världsbild inte raserat...
    haha
    Puh!
    Då kan jag återgå till att vara mitt vanliga förvirrade, ostrukturerade jag. Detta utan att behöva vara orolig för att himlen ska ramla ner i huvudet.

Undrar om man borde gå och smäda några norrmän kanske....
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Kattdamen skrev 2011-12-15 14:27:26 följande:
    Är den stor eller?
    Ja Aynrand, vad svarar du på den?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    MrsAssault skrev 2011-12-15 14:33:42 följande:
    Tror ni man kan pressa på magen så han kommer ut?
    Alltså om jag lägger mig på din mage så kommer han garanterat komma ut. Frågan är bara om det blir åt förväntat håll.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    och skrev 2011-12-15 14:35:52 följande:
    Helt ärligt tror jag inte man får ett ärligt svar från en fransman. De har storhetsvansinne inbyggt i generna. Tänk Napoleon så fattar du vad jag menar.
    Hahaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-12-15 14:52:52 följande:
    det finns fast i en sluten tråd som några här har tillgång till ju...vad säger ni...ni som vet...
    Alltså jag uttalar mig inte. Jag rodnar och svimmar bara jag ser den. Förvånad
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2011-12-15 14:53:41 följande:
    Jag hatar julen!!! Från och med nu! Vill inte vara med längre. Har fan handlat "de sista" julklapparna fem gånger nu!!! Sjukt less. Jaja...
    Mäh!
    Du skulle tagit en fika med mig i stället. Lovar att jag kan lugna ner dina nerver.
    Ska du hänga med oss på resa i stället?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-12-15 15:05:16 följande:
    Nu har detta blivit en kuktråd...skall vi prata väder eller rumpor? vad säger ni?
    Klart att det ska vara en kuktråd. Jag har fullt upp med min egen rumpa och vädret är mig egalt.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2011-12-15 15:00:50 följande:
    Agri, ja absolut! Fika med dig hade varit myyycket bättre för mina nerver. Resa är ännu bättre, när åker vi? får jag egen plats eller är jag handbagage?

Puss!!!
    Haha, kan se när din megafläta hänger ut ur resväskan.
    Blixten och Bananen är lika snabba som alltid dvs inget är bokat än. Jag lobbar som f-n för Thailand så vi får väl se.
    Puss!
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-12-15 15:20:08 följande:
    Jul i Thailand menar du?
    Exakt. Typ var som helst men inte i Stockholm.
    Hatar julfirande och alla måsten. Bläääää!
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden