Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Aynrand skrev 2012-10-16 14:16:21 följande:
    glöm inte putt plug...
    Hahahahahaaaaaa putt plug
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-16 14:17:57 följande:
    Efter Plutonen är det jämt igen, faktiskt, försök inte här, Maria. Men titta på Plutonen, sen väljer du nästa film du tycker mig vara värd att genomlida, sen, väljer jag en åt dig, sen, är det jämt igen....hänger du med ???
    Anton Chigurh skrev 2012-10-16 15:04:00 följande:
    23 670.....time1.gif
    Jag blev väldigt upptagen där ett tag Anton...
    Väldigt upptagen.

Men ja, absolut. Jag ska genomlida Plutonen och ge dig något att njuta av.
    Deal?

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

">

Ok här kommer ännu en musiklänk som alla utom möjligtvis Agri kommer att undvika.
    Well baby just because you lived and lost don't mean stop loving
    If you have a nightmare, do you stop dreaming?
    Don't give up on love because what I did to you
    I hope your okay
    I really do....
    Bra matlagningsmusik.  
  • Nice Girl Wrong Place

Jag fyller år snart (men blir aldrig äldre) och jag tycker nog inte att det är mer än rätt och riktigt att ni i tråden samlar ihop en ansenlig summa pengar och köper mig något fint.

• Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-16 18:00:00 följande:
    Det är ingen idé att du köper något fint. Du är över 30 och därmed ful.
    NI köper mig något fint Agri.

Äsch jag lever på att jag får visa leg på systemet.
    Dagen det tar slut kommer jag kanske börja klä mig som en tonåring.
    Men snygg kommer jag alltid att vara. Du också. Snygghet av vår rang avtar inte med åldern. Fråga Aynrand.

• Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-16 18:06:54 följande:
    Jag vet - jag är skitsnygg!

.......eller nåt. 
    Glöm inte att vi är smarta, verbala, sexuellt frigjorda, charmiga och ambitiösa!
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-16 18:07:26 följande:
    Du får en stor vinare av mig. Då går snyggheten att åtgärda på så många sätt. 
    Puss på sig. 
    Ja!

Jag kommer förbi och hämtar den hemma hos dig, eller så ses vi på en väl utvald plats. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-16 21:50:13 följande:
    Ja, Maria, under förutsättning att du tittar på ytterligare en av mig utvald film, jag känner att du håller på med ett halvhjärtat försök som går ut på att rövknulla mig just nu. Såhär är det :

Jag har under stor vånda tagit mig igenom "Guds stad" samt "Medan vi faller", det får jag till två stycken filmer. Rätta mig om jag har fel. Du har tittat på superrullen "No country for old men" och inget mer, det får jag till en film. Rätt eller fel ???

Således, Maria, när du har klarat av underverket Plutonen, så ligger vi lika. Eller hur ???

Men jag gillar våran dealing här, faktiskt väldigt mycket, så välj du en film åt mig sen så lovar jag å titta, sen väljer jag. Jag är med på din deal. 100%

Vadå ytterligare en?
    Jag tror det var typ över ett år sedan jag såg "No coutntry for old men" så jag antar att 1 film på 1 år är liiiite dåligt av mig.

Så ja, jag SKA se Plutonen. Sedan är det min tur (att välja till dig).
    Alrighty? 

Jag ska...springa och köpa den nu, så kan jag se den innan jag somnar. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-10-16 21:58:14 följande:
    ja ni är skitsnygga kvinnor
    Tack.
    Detsamma. 
Svar på tråden Trash-tråden