Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-10-17 07:55:25 följande:
    Jag vet inte varför, men IMHO var det rena jädra dyngan, sorry, Maria, men vi kör med uppriktiga recensioner/uppfattningar av det vi skickar på varann, likadant där, ingen mening annars. Tycker jag. Här gäller den nakna, avskalade  sanningen.

Ha en för jävla bra dag, min härliga KVINNA.....

Puss...//Anton Hjärta 
    IMHO?

Jag förstår att det stundvis svider, men jag är inte din kvinna härlig är jag dock, så ett rätt

Jag önskar dig en likvärdigt bra dag!
    Och jag ska se Plutonen. Inshallah. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-17 10:04:34 följande:
    Jag är sugen på att se någon bra film. Något sevärt och med lite absurd sjuk svart humor. Typ Jim Jarmush, Peter Greenaway, Kaurismäkii. Tycker det finns så få bra filmer senaste tiden. Kanske skall se om "Down by law", "Night on Earth" (sekvensen med Roberto Benigni är helt underbar) eller "Kocken, tjuven hans fru och hennes älskare" (riktigt absurd).

Kom att tänka på en annan bra film som jag vill se om. Som är skön i sin lågmälda ton, "Smoke". Är ju Paul Auster som skrivit manus och gillar hans böcker. Ja just det ja, det finns ju en uppföljare till "Smoke" som jag inte sett.
    Jaså?
    Jag visste inte att Paul Auster skrivit manus.
    Har du läst "Invisible"?  
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-17 10:45:12 följande:
    Hmm, jag tror bestämt du övertolkade mina väl valda ord, men men, det skall inte upprepas.....
    Jag bara skojar Anton.
    Kyss 
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-17 10:50:10 följande:

Han är tom co-director har jag för mig. Inte läst Invisible men några andra tex "Music of Chance" . Är den bra?
    Ja!
    Läs den  
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-17 10:47:27 följande:
    Det är lugnt, jag lovar, Maria. Glad
    Phew!

Men vadå "IMHO"? 
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-17 11:16:30 följande:
    In My Humble Opinion......ja.
    Oh.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-17 11:17:20 följande:
    Jag känner mig särdeles ödmjuk idag, Maria.
    Härligt.
    Det krävs en del pisk för att få mig dit, men det är trevligt när det väl sker  
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-17 11:25:21 följande:
    När vi väl hamnar där, Maria, behöver du inte oroa dig för min kondition, du kommer ge dig före mig. Jag har upptäckt hur trevligt det är att tillfoga smärta. Seriöst.
    Du har typ blivit frälst med andra ord.
    Välkommen  
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-17 14:56:18 följande:
    Du borde få smisk för att du lockade Birger att lägga ut en ny stringbild.
    Jag tänker inte argumentera med dig om det Agri.
    Ja, visst borde jag? 
Svar på tråden Trash-tråden