Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Aynrand skrev 2011-11-30 14:56:06 följande:
    I like this one!

Var det den där tjejen som låg ovanpå Nalle Puh?
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-30 14:16:31 följande:
    Talträngd?
    Är inte det synonymt med fåordig?
  • lille Birger

Jag borde kanske redigera min presentation, den består ju bara av en bild, en nallebjörn och 2 irrelevanta uttalanden.

Aynrand skrev 2011-11-30 17:06:21 följande:
    nu var det så att det var jag som frågade...
    visa rumpan
    Varför ska hon göra det? Tyst
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-30 18:24:16 följande:
    Jag pratar med Aynrand i telefonen och han hälsar att det är för att han vill dregla över den.
    Och fylla den. Förvånad

Observera att detta inte är mina ord och jag tar inte ansvar för eventuella upprörda känslor. 
    Jag förstår inteObestämd men det gör inget. Solig

Kolla hur stark den här tjejen är:

Det är 61 kg hon lyfter. Såg dessutom ut som hon kunde klarat fler repetitioner.
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-11-30 20:50:48 följande:
    Jag är kvällskåt

Varsågod. Solig

(Jag skämmer väl inte bort Ayrand med alla dessa läckra bilder? Kanske ska begränsa till en bild om dagen istället.)

• lille Birger
    Aynrand skrev 2011-11-30 21:30:51 följande:
    hon ser glad ut...hon kollar över staketet...där bor hans granne som en en manisk onanist som runkar i sin trädgård......hon gillar det och hon är numera hans musa...
    Hon kan väl åtminstone respektera grannbarnen, kan man ju tycka. Skrikandes  Hade jag bott granne med henne hade jag gått in till henne och sagt att hon åtminstone får ta på sig ett nattlinne eller en tröja på överkroppen. (Eller så hade jag varit blyg och inte vågat säga något. Skäms)
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-11-30 22:05:01 följande:
    Häxan gör sitt bästa att ge sin son dålig samvete. Nu senast spelade hon sjuk och åkte in till sjukhuset...Om man ändå kunde komma undan med mord så...
    Är din svärmor bortskämd?
  • lille Birger
    och skrev 2011-11-30 21:56:55 följande:
    Säkert att du hade.
    Stödjer du att hon går omkring halvnaken inför barnen som leker på tomten intill?
  • lille Birger
    och skrev 2011-11-30 22:47:51 följande:
    Barnen ser henne inte som ett sexobjekt. De skulle antagligen bara fnissa åt hennes stora rumpa.

Så för att summera skulle hon glädja både barnen och barnens pappa, fast på olika sätt. 
    Vad klokt av dig. Jag hade inte alls tänkt i de banorna.
Svar på tråden Trash-tråden