Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-10-21 14:19:12 följande:

Kunde väl tänka mig att du skulle säga att du är oskyldig. Kanske ett riktigt svårt fall det här. Självinsikt är första steget till bättring.

Att vara prydlig är alls inte i något motsatsförhållande till att vara en skamlös liten slyna. De värsta slynorna är oftast de utåt mest prydliga. De behöver dock väldigt mycket mer övertalning innan de erkänner sitt rätta jag.

Fast nu talar jag givetvis i allmänna termer. Inte skulle jag insinuera att någon i den här tråden skulle vara en slyna. Allra minst du allra finaste Agri {#emotions_dlg.flower}. Här finns bara fina oskyldiga, snälla och lydiga flickor givetvis.
    Det där är en teori som jag ofta hör men faktiskt inte tror på.
    Det är mer en fantasi män har.
    Den ordentliga, prydliga kvinnan som också är en slampa. Kontrasterna. Och kvinnor "rättar sig" efter dessa. För många män tänder på det.
    Möjligtvis för att någon underliggande moral och det inlärda beteendet gör att det då känns mindre fel och fult att kalla henne skamlös slyna. Innerst inne alltså. För att man även ser den andra sidan och då känns det mer "ok". 
    Jag inser att mitt korta resonemang har många potentiella "men", men jag orkar inte gå in djupare just nu.

Och en definition av pryd och slyna, behövs också. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-21 14:33:27 följande:
    Det var det jävligaste, bara för jag är lite försiktig av mig, jaja, men okay då, jag skall då visst skicka damerna på spa, jag är inte den som är den, så jag har faktiskt redan bokat en tre-dagars vistelse åt er på denna eminenta inrättningen.

Å så vill jag hemskt gärna slippa erat gnäll på mig i fortsättningen. Jag är faktiskt en känslig person. 

Jag gnäller nästan aldrig på dig Anton!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

Och tack Anton!

Ska bli spännnande att se vart dessa ormar kan slingra sig...

• Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-21 14:35:44 följande:
    Givetvis är det så. Men kontraster är väldigt upphetsande. Jag tycker det är sexigare med en kvinna som är prydlig utåt och en slyna i sängen. Fin familjeflicka gone bad typ . Värst är någon som ser ut som en slampa och inte är det. Snacka om falsk marknadsföring.

Haha definition av pryd och slyna. Ja allt är relativt. . Fast det vore ju intressant om det fanns en allmängiltig definition av det. Fast det är nog lättare sagt än gjort.

Fast vad är prydlig?

Jag gillar inte ordet. Prydlig med en twist möjligtvis.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-21 14:57:57 följande:
    Du tycker jag är snål när jag inte vill sponsra dina parfym-inköp med 42 000 kr i månaden. Jag har fått höra det förr. 

Jag har fått höra det väldigt många gånger. Betydlig oftare än "nästan aldrig" 

Parfym?

Var det inte mascara?
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-21 14:58:11 följande:
    Är du på väldigt teoretiserande humör idag ? Fast egentligen är det rätt intressant att se vad man lägger för värderingar och innebörd i olika ord.

Haha nej jag är mest uttråkad och understimulerad
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-21 14:58:11 följande:
    Är du på väldigt teoretiserande humör idag ? Fast egentligen är det rätt intressant att se vad man lägger för värderingar och innebörd i olika ord.

Haha nej jag är mest uttråkad och understimulerad
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-21 15:04:48 följande:
    Är det nån skillnad ???

Mina ögon säger JA.
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-21 15:15:29 följande:
    Det gör ont att erkänna det men jag kan lova dig att PM har korrekt uppfattning om definitionerna av både slyna och prydlig.

Fast alltså jag gillar inte det här med att rodna och hålla på.

Jag vill inte rodna och rodnar typ aldrig. Jag vill chockas, överraskas, och förfäras. Typ .

Fast nu har jag suttit här och målat upp en massa töntiga bilder i mitt huvud och allt jag ser är Ana och Christian och en rodnande kvinna med stora ögon som utbrister "oh my...".
  • Nice Girl Wrong Place
    reflections skrev 2012-10-21 15:14:03 följande:
    NG - du kan väl svara på Antons fråga i andra tråden?  

Tråden där alla bråkar ?
Svar på tråden Trash-tråden