• och
    MrsAssault skrev 2011-10-23 12:17:39 följande:
    Alltså jag är så sugen på kaffe att jag tror jag ska dö. Är det fortfarande "farligt" nu när man gått såhär långt, tro? Det värsta som kan hända är väl att han kommer ut
    Klart du kan ta en kopp.

Högt intag av koffein under de första månaderna av graviditeten ska öka risken för missfall. Men du har gått så långt att det knappast skulle påverka.
  • och
    Ernst Hugo skrev 2011-10-23 22:50:29 följande:
    Säger oxå Gokväll, men det verkar lite dött här.............
    Hej Baloou

Kvinnokollektivet har haft möte hela kvällen.
  • och
    Ernst Hugo skrev 2011-10-23 22:58:03 följande:

Hello Glad

Så pass, framkom något spännande?  
    Det är sekretessbelagt. Solig
  • och
    lille Birger skrev 2011-10-23 10:20:22 följande:
    Alltså, var hittar du alla bilder? Borde inte du sitta och läsa till tentor istället?
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-23 22:58:49 följande:

Ja det är SYND om oss kvinnor.
    Det är förstås ingen hemlighet.
  • och

Dina trådar är roliga Birger.

Hoppas alla här får en väldigt givande helg. Solig 

• och
    I Blackrose I skrev 2011-10-31 16:57:28 följande:
    Jag är förbannad.......
    För att?
  • och

I Blackrose I skrev 2011-10-31 17:14:54 följande:
    Jag vill ta död på alla mullorna i Iran. Pratade med en vän och tre stycken av mina bekanta har blivit arresterade för propaganda mot regimen. Suck.....
    Sist kostade det en jävla massa pengar att få ut dom. Känner mig så hjälplös och vet inte vad jag ska göra.
    Du kan inte göra något, så det är inget att fundera över. Det hjälper liksom inte och leder bara till att ditt mage blir värre. Tyvärr.

Jag hade inget att göra så jag försökte byta avatar, fast det var visst fel storlek på bilden. Möjligen går det att ändra storlek fast jag är lite osäker på hur man gör det.  

• och
    och skrev 2011-10-31 19:58:32 följande:
    Du kan inte göra något, så det är inget att fundera över. Det hjälper liksom inte och leder bara till att ditt mage blir värre. Tyvärr.

Jag hade inget att göra så jag försökte byta avatar, fast det var visst fel storlek på bilden. Möjligen går det att ändra storlek fast jag är lite osäker på hur man gör det.  

Det var visst inte så svårt.

Är det inte en bra avatar?  
Svar på tråden Trash-tråden