Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-06 21:08:55 följande:
    Ja jag förstår inte vilka aktiviteter du tagit dig ann i ditt tillstånd...

Puss på dina blodsprängda ögon! Det är säkert välgörande  
    tack så mkt...det behövs mår lite bättre idag....fruktansvärda förkylningar på G....
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-10-06 21:39:12 följande:
    Hej guys

Jag är supernöjd med min resa. Fick myket gjort idag och en hel del demoner är borta. Åker nog hem imorgon kväll. Berättar sen vad som har hänt. Hoppas allt väl med er.

Aynrand, jag skriver receptet när jag kommer hem. Är för trött för att detaljerad skriva ner allt just nu men rolig att du tyckte om den.

Puss på er. {#emotions_dlg.flower}
    Tack Rose jag ser fram emot dina kulinariska råd....blattemat är det bästa som finns (efter fransk mat ...haha)
    det känns som jag missat nå´t här jag har uppfattat att du skulle flytta långt bort med din familj men var befinner du dig just nu?
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-10-09 10:31:42 följande:
    Fick feber igår och inatt fick jag frossa. Usch. Ligger i sängen med två täcken på mig. Känner mig halvdöd.
    Skrev lite kort i inlägget ovan om resan. Skulle ta för långt tid och fera idor om jag skriva allt.
    Tack. Killarna åkte iväg till kyrkan så jag ska bara ligga i säng och inte göra något.
    Hur är det med dig? Allt väl? {#emotions_dlg.flower}
    det är helt ok Rose
    take ur time...jag har levt utan den recept i hela mitt liv så jag kan vänta i några timmar till...
    hmmm
    var det bristande empati?...några dagar ...skall det vara!
    ta hand om dig!
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-10-09 18:27:49 följande:

Bara jag som blir alldeles till mig när jag ser den här bilden?
    Hmm han påminner mig om en studiekamrat i Frankrike på unversitetet, en kompis till mig som kom från Argentina..fast min kompis hade ingen "robin hood" frissa....(ta från de rika och ge till de fattiga)
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-10-09 10:39:59 följande:
    Hittade den här sidan. Jag brukar lite annat gott i marinaden men så här gör man på traditionellt persisk sätt.
    Rätten heter Joojeh Kabab (Chicken grill).
    shivamat.blogspot.com/
    Ska se om jag hittar hur man gör riset så slipper jag skriva ner det.
    tack rose
    skall studera det.........
  • Aynrand

terroristen hade sett mkt bättre ut om han hade snaggat huvudet..inget värre än fult hår och framför allt när håret börjar bli tunnare och att man försöker dölja det med xtra lång lugg som han gjorde....

• Aynrand

godmorgon alla.
    mjukisbyxor är ingen höjdare, det kan vara sexigt dock om tyget är tunt och med fall....så att den vilar lite på svanken och skinkorna och man kan se skinkorna som rör sig......

jag skulle vilja se varenda fetto med sådana mjukisbyxor.....

Svar på tråden Trash-tråden