Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Yoyna skrev 2012-02-01 22:43:48 följande:
    Åh nej och!!! Du gör mig outsägligt ledsen, mitt hjärta blöder och mina tårar gör min kudde så våt att jag kommer att vara tvungen att hänga den på tork och sova utan...

Anton!!! Kan Du leva med detta??? Skärp dig för faaan!
    Inte blir det lätt inte, men jag får försöka........!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-01 22:44:19 följande:
    Just nu är det jag som väntar på dig.
    va ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-01 22:48:55 följande:
    Jag är också väldigt ledsen. På riktigt.

Såg fram emot det. Och du vet att jag är uppriktig nu. 
    Det där kan jag inte stå emot, och det vet du så jävla väl. Yoyna får komma hem och leka hos oss istället. En lämplig kompromiss. 

Blir du glad då, älskling ??? 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-01 23:05:33 följande:
    Absolut. Du är så generös, Anton. 

Men vi kommer att behöva leksaker också.
    Hahaha, du är för jävla go, men hav förtröstan, jag har allt som ni kommer behöva...
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-02 23:06:12 följande:
    Absolut.
    Hej!Hjärta
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-02 23:48:01 följande:
    Hej Anton! Solig
    {#emotions_dlg.flower}.........................Solig
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-03 21:38:49 följande:
    Jag är väldigt trött idag, så te och fotmassage skulle sitta fint. Solig
    Du vet jag ställer upp, älskling, te med socker, fotmassage samt allt som där till hör. HjärtaHjärtaHjärta
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-04 10:41:26 följande:

Annelie skrev :
    Hej älskling! Hjärta

Ställer du dig och ordnar nybakade muffins med?
    Hjärta Behöver du ens fråga !!!!! Hjärta
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-04 15:10:10 följande:

Annelie  skrev :
    Eller hur.

Alla som säger något annat ljuger. Som vanligt. 
    Jag blir sugen på dig, ÄLSKLING, Hjärta när jag ser den tjejen. Fast räcker att jag går igenom HM's avdelning för damunderkläder för att den känslan skall infinna sig.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-04 15:08:26 följande:

Annelie skrev :
    1. Jag tror att du är väldigt söt i förkläde  2. och med mjölfläckar på kinderna, Anton. Solig
    1. Det kan du ge dig fan på att jag är, fast förkläde får du inte mig till att kränga på. Om inte, det finns i camofärgat, isf kan jag gå med på det. Får jag ha på nåt under förklädet ???

2. Den kommentaren har jag faktiskt fått tidigare, helt ärligt, det var när jag var bonde och hade krossat havre en dag, som en grannkärring av någon anledning kom förbi och fällde dom orden när hon såg mig. Fick reda på senare - bakvägen, så att säga - att hon var sugen på Antons kuk. På riktigt. Hon var tom jävligt grann.

Så visst, min underbara kvinna, du hade älskat mig i den utstyrseln. Med mjöliga kinder.

Svar på tråden Trash-tråden