Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

och skrev 2011-12-16 23:53:36 följande:
    Är jag verkligen din lilla vän?
    Men okej, jag vill nog inte höra svaret på något av alternativen faktiskt. 
    Testar min härskarteknik. Kan även kalla dig lilla livet om det känns bra?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Perite FL skrev 2011-12-17 00:07:44 följande:
    Oj......oj......oj, här sätter fantasin, och endast fantasin, gränsen.

Med tanke på att Anneli är masochist och jag är lite åt det sadistiska hållet kan det bli intressant. Om högafflen håller så länge. Jag gör mitt bästa för att röja griniga pensionärer på permobiler ur vägen, och ena tanden på gaffelhelvetet är redan väck. Antingen siktar jag jävligt illa eller också har jag tullat för hårt på Annelis glögg.

Men men, Anneli, jag kan ju alltid klappa till din vackra röv med mina bara händer, du brukar kvida så det räcker av lite redigt smisk tycker jag.
    Vanligt pisk med högaffel (du vet sånt som görs i svenssonstugorna landet över) känns för banalt. Jag tänker lite mer elakt; typ kort kvinna, högklackade skor, högaffel nedkörd i marken......

Nej! Jag ska inte hålla på med sånt här! Jag är en dygdig och skötsam kvinna.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2011-12-17 00:18:03 följande:
    Tycker de flesta 40+ kvinnor att det är mysigt att gnida rumpan och höfterna mot mitten av killens bröst, där det mest av håret ät?
    Nej BJ. Ville jag uppleva den känslan skulle jag lika gärna kunna rida på en gris.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    och skrev 2011-12-17 00:29:28 följande:
    Du får nog öva lite bättre.
    Vad är förresten syftet med härskartekniken, ska jag kanske fråga först istället? 
    Finns egentligen inget syfte. Bara kände för det. Ungefär som när jag vill skrika "Dumpa honom" i alla trådar.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2011-12-17 00:31:37 följande:
    Fick mig att tänka på en glad visa jag nästan hade glömt:

Det var en gång en flicka som red upp på ett svin.
    Den flickan hon var naken men glad var hennes min.
    Den borsten, den borsten
    den river gott som brännevin.
    Den borsten, den borsten
    den river gott som sprit
    Skrämmande träffsäkert. Det där var den första sång jag lärde mig som barn. Säger liiiiiiiite om min dysfunktionella släkt.
    Naughty by nature
  • Agridulce

Nu har Anton fått igång mig också. Finns det något sexigare än stridsflygplan????
    Det var mitt drömyrke att bli stridspilot fram tom jag var 18 och fick den deprimerande infon om att kvinnor inte fick bli det i Sverige (det här var ju nån gång typ 1813). Så surt!!!
    Vet inte vad som gäller längre men oavsett är jag för gammal.

Svar på tråden Trash-tråden