Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Yoyna?

Du har mail.

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-03 19:49:55 följande:
    Du bodde i Göteborg, väl? Drömmer
    Vad avundsjuk jag är på dig just nu. Skrikandes
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-03 19:15:09 följande:
    Jag är så perverst trött...
    Nalle
    Jobbigt, försök att lägg dig tidigare. Varm bad? Varm mjölk?

Puss.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-03 20:51:41 följande:
    Jag har inte fått ett enda snuskigt förslag i inboxen på hela dagen ändå, så det är inget att vara avis på.
    Vad förväntar du dig med avataren du har? Byt till en rump eller tutt-bild så ska du se att det dräller in förslag.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-03 20:54:17 följande:
    Fast jag blir så glad varje gång jag ser min egen avatar.

Du ska bli glad över andras avatar inte över din. Den ska vara till för andra.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-03 21:14:58 följande:
    Jag provar i en timme.
    Är det du???!!! DAMN. Jag vet inte ens vad jag ska skriva. Perfekta.

Skriv några inlägg i sex och samlevnadsforumet. Det funkar alltid ska du se.
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-10-03 21:20:49 följande:
    Jag fick inga snuskiga förslag när jag hade min bild. Däremot var det en del som skrev att de tyckte bilden var "rolig".
    Jag blir inte klok på dig. 99% av gångerna känns det som att du är en kvinna. Har jag fel?
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-03 21:19:12 följande:
    Nä, jag har bara norpat bilden.

Har redan skrivit ett inlägg i en tråd om dildos.  
    Aha, jag som trodde du var generös nog att dela med dig. Dumma.

Få se om någon nappar.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-03 21:24:25 följande:
    Jag har redan fått ett svar.

Skrev också att jag alltid var helrakad i en annan tråd, för säkerhets skull. 
    Du ser. Allt handlar om vilken avatar man har. Lycka till gumman. Jag ska hoppa in i duschen. Har precis bokat hotell. Åker ner på onsdag....

Ha en fortsatt trevlig kväll. {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I

Gonatt guys. {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Trash-tråden