Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

lille Birger skrev 2011-11-08 22:06:36 följande:
    Man kan ju lägga ut sin snuttefilt på vardagsrumsgolvet och låtsas att man är utomhus. Cool
    Jag och mina kompisar brukade ha innepicknick när vi gick i högstadiet. Vi kallade det "turkisk picknick" har ingen aning om varför hahaha
  • MrsAssault
    och skrev 2011-11-08 22:23:29 följande:
    Jag håller faktiskt med.

Samtidigt är det här ett så typiskt problem. Kvinna är gravid och trött, när man inte har sex vill man inte heller ha sex. Mannen känner sig utanför för han förstår inte att det är en verklig bebis som ligger i magen och har inte knytit an till barnet på samma sätt.

Sen kommer ungen ut, och då känner han sig ännu mer utanför och jobbar över istället för att gå hem till bebisen. Mamman är trött av all nattamning och vill fortfarande inte ha sex, och då kommer pappan att regga sig på FL och inboxa mig med sliskiga förlsag om sex utan att fråga frugan först. Skål

Nej, men lite åt det hållet. 

Jamen typ

Men jag blir lite trött på resonemanget. Det är så många kvinnor som anser sig ha rätt i allt bara för att de är gravida och mannens behov finns inte. Han ska bara vänta och ha tålamod och trycka undan sina egna behov hela tiden och såfort han ens viskar om att han kanske vill ha något också så är han ett svin som ska dumpas.
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-11-08 23:32:06 följande:
    Har man öppen spis kan man elda i den och låtsas att man eldar utomhus. Drömmer
    Hemmavalborg!!!
  • MrsAssault

Jag är kissnödig men har lagt mig fel i soffan så jag kommer knappt upp hahahaha jävla karln är i malmö så han kan inte hjälpa mig

• MrsAssault
    och skrev 2011-11-09 00:20:47 följande:
    Birger kanske kan dra på sig sin Stålmannen-dräkt och komma och hjälpa dig?
    Ja det vore bra så kanske jag slipper starta en tråd och be FL om råd
  • MrsAssault
    och skrev 2011-11-09 00:23:28 följande:
    Du skulle bara få höra att du skulle dumpa honom.

Tänk om bebisen kommer i natt tex? Och så är han inte där?

Hur oansvarigt som helst.   
    Ja fy. Vilket satans kräk han är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag ska ringa och skälla ut honom nu och sen starta en tråd om det också.
  • MrsAssault
    och skrev 2011-11-09 00:28:29 följande:
    Du får material till flera trådar här.

Han kommer tex inte att be om ursäkt på rätt sätt. Antagligen köper han en skitful bukett på Statoil, fastän du är allergisk mot blommor. Eller så blir det choklad, och betyder det att han inte har lyssnat på dig när du har klagat över hur mycket du har gått upp. Eller så köper han ingenting, och då är det fel med, för att han inte vill lägga pengar på dig.

FL borde betala dig för alla spännande trådar som du kommer att starta. Och jag borde gå och lägga mig.  
    Hahaha ja jag borde också gå och lägga mig.
Svar på tråden Trash-tråden