Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Vad gör ni? Jag kommer snart att begå självmord här hemma......

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Jag tackar er här inne istället.

Puss på er. HjärtaNalle

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-04 18:10:34 följande:
    Vet inte vad du tackar för, men pussas gärna!
    Eran röster.

Jag skulle så väldigt gärna behöva pussas nu. Åker ner imorgon bitti. Tar med mig bärbardatorn så jag kanske loggar in nåt på kvällen och berättar hur det är med mig.

Hur är det själv? Mår du bättre?
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-04 18:24:28 följande:
    Åh lycka till!!!
    Jag tror det kommer att gå bra Rose....

Det är helt ok tack.    
    Jo, det hoppas jag med. Har ringt till några gamla vänner och stämt träff. Ska bli kul och träffa dom.

Vad skönt. Kommit iväg och bokat tid för nagelförlängning eller ska jag göra det åt dig? Tungan ute
  • I Blackrose I

• I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-04 19:35:36 följande:
    Håller tummarna för att du får en givande dag imorn Rose!

Jag vill ha nagelförlängning! Om jag inte jobbade i vården skulle jag lätt ha långa snygga naglar jämt!
    Tack gumman. Jag är nog framme nångång på eftermiddag så det lär inte hända så mycket imorgon förutom att jag går till hotellet och slappar. Det får bli på torsdag då jag tartag i saker och ting.

Nej det går ju inte när man jobbar inom vården mendu kan ju göra franskmanikyr på dina egna naglar.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-04 20:48:10 följande:
    Rose, då får du försöka njuta av en hotellnatt helt för dig själv!

Ja, fransk brukar jag ha men är lite less på det. Har hellre omålat när jag jobbar å så nån färg när jag är ledig!
    Lär väl ligga och smsa halva natten.

Alltid nåt.

.......................................

Nej, ni får ha det så bra så hörs vi om nån dag. {#emotions_dlg.flower}Nalle

Arrow, ha en trevlig resa och du kan ju alltid köpa det du glömmer hemma. Jag har packat men har säkert glömt en hel del när jag väl kommer fram.
  • I Blackrose I

Hej guys

Jag är supernöjd med min resa. Fick myket gjort idag och en hel del demoner är borta. Åker nog hem imorgon kväll. Berättar sen vad som har hänt. Hoppas allt väl med er.

Aynrand, jag skriver receptet när jag kommer hem. Är för trött för att detaljerad skriva ner allt just nu men rolig att du tyckte om den.

Puss på er. {#emotions_dlg.flower}

• I Blackrose I

Hej guys

Jag är förkyld och hela mig känns som om jag har blivit påkörd av en lastbil. Är tillbaka i Stockholm.

Svar på tråden Trash-tråden