Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Jag har subjektivt bedömt Aynrands kuk. Den är nog den största i tråden (försöker trigga en kukmätningstävling).

"Och" kan döma. Hon gillar sånt.

• Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-30 18:04:37 följande:
    Det är så bra att du förstår mig när NG vägrar komma till insikt.
    Fast nej, du missförstår mig. Du antog rollen som den fiktiva affärskvinna jag pratade om och trodde det var någon slags pik, det var det inte.
    Jag menar fortfarande att jag finner vissa delar av vad jag pratade om lite trist, det PM tar upp förstår jag helt och ser det som att spinna vidare på min ganska hårda generalisering. Såklart jag förstår dynamiken bakom den typ av spänning PM pratar om. Jag vände mig mer mot kvinnan som spelar oskyldig, tror jag. Sådant har jag svårt för, tycker till och med illa om mig själv de gånger jag gör det .
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    reflections skrev 2012-10-30 18:06:34 följande:
    hallå?  måste man visa en kuk för att få lite uppmärksamhet?  Skrikandes
    Hallå jag svarade Skrikandes
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-30 18:05:35 följande:
    Jag vill också vara med i juryn (även om jag tror att baguetten ligger på 1a plats). 
    Du och jag gör den subjektiva bedömningen och sedan får "och" kontrollmäta, oki? 
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-30 18:16:03 följande:
    Du har förmodligen rätt, Maria, jag råkade klicka på en bild av Aynrand, och det blir inte lätt att slå Aynrand på fingrarna där inte.

Jag klarar i vart fall inte det..... 
    Lättare att slå honom på kuken kanske, större träffyta.
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-30 18:18:35 följande:
    Utmärkt förslag. Jag är jätteduktig på att mäta på alla sätt och vis.
    Vi kan använda oss av 3 måttstockar? 
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-30 18:20:17 följande:
    Spela oskyldig skulle jag aldrig göra. Jag blir verkligen brutalgenerad på riktigt när någon tar över kontrollen. Gör de inte det så är det snarare jag som styr och ställer och gör folk generade. Jag är mycket bra på det. {#emotions_dlg.djavulsk}
    Men då så
Svar på tråden Trash-tråden