Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Kakaa skrev 2012-10-30 20:20:08 följande:
    Det finns en plats som jag gömt i mitt hjärta, jag skulle inte vilja åka tillbaka dit, det minnet utav den platsen jag har skulle säkert förändras, antingen skulle det vara vackrare, lr så skulle det vara mindre vackert, utan jag vill att den platsen skall vara precis som jag minns den.. 

Bergen klättrade över dalen, granarna såg grönare och mer välmående ut, och skogen var lummigare. Jag kände mig så högt upp, jag har aldrig spärrat upp ögonen så stort för en natur någonsin.. För en kort sekund så kände jag mig ensam.. ensam utan att vara skräckslagen inför det.

Ni vet en sådan där plats man inte vågar skrika lr ens prata högt på.. rädd för att förstöra något.. så fint var det..

Jag saknar Bergen. :(  
    Åh...
    Vackert ju Kakaa  Hjärta
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-30 20:23:33 följande:
    jag är en sådan där söt Aspie. ;) 
    Är du? Hade jag aldrig gissat på.
    Kanske inte är så haj på diagnoser trots allt. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-30 20:24:47 följande:
    Inte lika vackert som naturen i bergen faktiskt är. :// Allvarligt talat, jag hade kunnat sitta i timmar bara för att komma på ord som är tillräckligt vackra för att beskriva platsen.
    Nej ibland går det bara inte.

• Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-30 22:02:08 följande:
    Synd om han. Kan inte vara så jävla roligt å vara död.
    Majakovskij är också död.
    Likaså Bob Marley och Peter Tosh  
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-30 22:03:39 följande:
    Ulf Lundell är musikens La Haine. Sorry, Maria, men det är den nakna sanningen. 
    Knappast, inte med min måttstock, med din kanske
    La Haine är fantastisk.
    Lundell, not so much. Det var min mammas fel. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-30 22:05:37 följande:
    Eddie är mer död.....
    Han skulle tänkt på det när han skrev. Hade han varit lite (mycket) bättre så kanske han varit lika levande som Marley.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-30 22:19:08 följande:
    Jag trodde Marley var död !!!
    Inte lika död som Eddie.
Svar på tråden Trash-tråden