Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Anton dissade mig igår när jag erbjöd piska, ögonbinda och handbojor. Han är dum, dum och dum. Så det så. *Tjurar*

Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-26 13:46:07 följande:
    Hej Rose! Skönt att höra!
    Hej tjejen

Så du är också nöjd med dina tuttar idag?
    Jag tror att maken var det med mina igår. Drömmer
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-26 13:51:09 följande:
    Kan jag tänka mig att han var... Själv hoppas jag på lite uppskattning ikväll
    Önskar dig lycka till. Uppskattning måste man få då och då annars får du banka vett i honom.
  • I Blackrose I

Jag har absolut ingen lust att diskutera SD. Vad är det för fel på mig? Det känns som att dom får för mycket uppmärksamhet här på FL. Det är dom inte värda. Inte alls. Specielt inte mjukskallarna som får ur sig "Buuuuuuu, vi får inte säga negerboll. Diskriminering. Buuuuuuu". Har tappat all ork och lust.

• I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-26 13:58:41 följande:
    Hahaha! Jag känner inte nån oro, våra planer går åt samma håll för kvällen.
    "Banka vett i honom" hehehe...
    Ni kommer få en underbar kväll och han är rent av galen om han dissar dig vilket han troligen inte kommer göra. Ha det gott. {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-08-26 14:35:44 följande:
    Vad bra.

Vad går du på för något? Jag antar att det är för migränen? 
    Akupunktur där jag även får skalpmassage efteråt. Det lindrar i 2dagar sen är det som vanligt igen. Jag blir ju inte bra men den där intensiva trycket och känslan av att huvudet kommer explodera vilken minut som helst går bort men jag har ju fortfarande ont.

Vad hittar du för något?

Om intresseklubben vill anteckna så har jag beställt glasögon och solglasögon från lensway.

http://www.lensway.se/glasogon/kam_dhillon/KD3702

http://www.lensway.se/sunwear/peak%20performance/PEAK-PERFORMANCE-PPPumpItUp-PP1

Vad tycks?
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-26 14:40:29 följande:
    Skäms sötnos!
    Puss. Kyss 
    Du är för söt för att man ska säga nej till dig. Gör man det saknar man vett.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-08-26 14:47:59 följande:
    Fina.

Jag hade tänkt åka och köpa nya underkläder (jätte super sexiga, Anton Hjärta). Fast nu känns det som om jag håller på att få migrän, så jag ska lägga mig en stund.
    www.sexiga-klader.se har ursnygga och otrolig sexiga underkläder. Kolla in där om du är sugen.

Hoppas du blir bättre. Det brukar hjälpa med varm bad också så ör det om du har lust. Fyll badkaret med varmvatten och lägg dig och koppla av en stund. {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-26 14:48:26 följande:
    Men gud Rose.... Går runt i min ensamhet och rodnar! Tack!
    Äh, det är sant. Jag har ju sett kort på dig. Remember?
Svar på tråden Trash-tråden