Självkontroll är något jag behöver öva på. Eller disciplin i största allmänhet kanske?
Sjävlkontroll i första hand kanske. Disciplin kan nog förvärra saken i ditt fall. Alternativt medtag reserv trosor ifall de använda skulle bli genant fuktiga .
PM: nej, det var väl inte så märkligt. Blev nog bara lite överrumplad av din fina beskrivning av hur du uppfattat mig.
Märkligt. När jag skämtar tror folk jag är allvarlig. Och när jag är allvarlig tror man att jag skämtar. Det är min lott här i livet att vandra för evigt missförstådd *suck* .
Diskriminering och förtryck måste vi aktivt motarbeta!!!
Systrar! Förenen eder i kampen för en mer rättvis användning av sängen! Må vår ståndpunkt göras tydlig Om vi så skall kedja fast oss i den för vår rätt att ligga (kvar)!
Kedja fast lät annars som en god idé . Absolut borde fler kvinnor kedjas fast i sängen.Är nog lite smygfeminist då alltså som stödjer er kamp.
Yoyna! Jag har fläta idag. Om du drar i min så kan jag dra i din.
Ni behöver bli lite dragna i flätan båda två. För era syndiga beteenden och/eller i förebyggande syfte. Agri i synnerhet som är en oförbätterlig synderska. Finns kanske lite hopp om Yoyna (dock tveksamt)
än så länge är det inte för sent att skicka brev till tomten med en bild (råsex) ...
har ni adressen till honom?
Jultomten
Nordpolen
Brukar jag köra med. Men min begäran om att få en slampa inslagen i julklappspapper har ännu inte gått i uppfyllelse. Kanske inte varit snäll nog eller så är det fel adress.