Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-17 16:26:45 följande:
    Jag vill ha min snuttefilt!
    Har du också en snuttefilt? Skäms
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-17 20:19:57 följande:
    Oh ja, fast min snuttefilt är stor.
    Okej. Vågar du ta med dig snuttefilten om du ska på dejt hemma hos en kille där du ska sova över?
  • lille Birger

Svaret var lite luddigt. Rynkar på näsan                              typ

• lille Birger
    och skrev 2011-09-17 20:59:13 följande:
    Så om du skulle sova över hos Birger tex, så skulle snuttefilten med ändå? Drömmer
    Jag hade annars, om jag var på bra humör just den dagen, varit villig att dela med mig av min snuttefilt. Den är så pass stor att två personer förmodligen skulle kunna få plats under.
  • lille Birger

Det som jag främst var ute efter med min fråga var om det är något att skämmas över, om det är lämpligt att ta med sig sin snuttefilt när man sover över hos någon, i ett dejtingsammanhang alltså där man inte känner personen så jättebra, man kanske har varit på några enstaka dejter innan övernattningsdejten.

• lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-09-17 22:06:41 följande:
    Om jag dejtade någon som tog med sig snuttefilt första gången han sov över skulle jag tro han var psyko.
    Men sen när du lärt känna honom hade du insett att så inte var fallet? Solig
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-09-18 10:29:45 följande:
    Har vuxna män snuttefilt?
    Kvinnor också.
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-09-18 11:40:56 följande:
    Har vi?! Det enda jag behöver för att kunna somna är att någon kramar mig bakifrån och så måste jag hålla personen i handen. Räknas det som "snuttefilt"?
    Ja. Själv funderar jag på att byta ut min snuttefilt mot en kvinnlig variant. Drömmer
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-09-18 21:59:15 följande:
    ett sidospår

tycker ni att burka kan vara sexig, det tycker jag
    jag har en helt otrolig erfarenhet från Singapore som gjorde mig hård...
    Jag tycker att burka kan vara snyggt om den är väldigt åtsittande nedtill samt att man har ett hårt åtdraget skärp runt midjan så att kurvorna syns. Högklackat bärs även till.
Svar på tråden Trash-tråden