Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

I Rose I skrev 2012-02-09 23:44:17 följande:
    Du kan faktiskt vara helt underbar Anton om du bara anstränger dig lite. Bara lite. {#emotions_dlg.flower}

Det förtjänar hon.  
    Jag vet precis vad Annelie förtjänar, och jag vet det förbannat väl, och ser till att det blir så också.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-02-09 23:51:07 följande:
    Jag menade när du lägger dina SD-prat åt sidan. Flört

Jo, jag vet. Hur är det annars med dig? Är livet som det ska nu förtiden?  
    Kan inte va bättre, har träffat den mest underbara kvinna som Gud skapat. Och jag menar allvar.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-02-10 00:08:12 följande:
    Och jag som inte fick se kort på dig. *surar*
    Du fick det "närmaste" ett kort man kan komma, det var mer än vad någon annan fick....
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-02-10 00:19:28 följande:
    Du fick det "närmaste" ett kort man kan komma, det var mer än vad någon annan fick....
    Så var lagom sur, och säg rent ut nästa gång du vill knulla med mig......
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-10 22:04:39 följande:
    Jag är väl jättedygdig? Nära på urmodern för dygdernas dygd. Det går knappt att bli så välartad och vän som jag är.
    Återigen - Moder Theresa, släng dig i väggen.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-10 22:42:23 följande:
    Skäms
    Den visste var den satt.......
    Mmmm, Anton vet bättre än du själv vet hur din snuskiga fantasi fungerar....

Men så är Anton också klok som få. Eller hur?
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-10 22:59:31 följande:
    Mmmmmmmmmm........ Busted!
    Men du skall veta att du är en av Antons absoluta favoriter här, och eftersom Fru Forumvärden har antytt att jag tillhör mönstermedlemmarna här på FL kan du fatta vad det innebär att va uppskattad av mig.....

• Anton Chigurh

En parantes bara :

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-11 11:51:19 följande:

Annelie skrev :

Mm, den var bra.

God morgon tråden och god morgon älskade Anton. 

Jag ligger fortfarande kvar i sängen. Vem vill göra mig sällskap och varför?

Jag har redan vevat igång traktorhelvetet, kommer så fort det bara går. Du väntar väl ???

Varför, vill jag komma, till dig dig då, eller med dig, eller hur du nu vill ha det ???   Jo, för du är den mest underbara varelsen som Gud skapat. Egentligen helt självklart. Men du frågade !!!

Hjärta  Och god eftermiddag på dig, Solen i mitt liv.  Hjärta
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-02-11 18:55:32 följande:
    Mm, verkligen!!! Det tror jag att han kommer att gilla!
    Mmmmm. Verkligen............ 
Svar på tråden Trash-tråden