• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-21 23:02:37 följande:
    Saknar DIG!
    heeej
    är det bra med dig`?
    är du på fl med din mobil?
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-21 23:05:06 följande:
    Nej på min dator med min mobil som modem

Ja det är så bra det kan vara med mig, förutom...well du vet vad.
    Själv då?  
    samma som för dig hehe
    är riktigt trött nu men njuter av att fördröja stunden jag skall lägga mig och slockna
  • I Blackrose I
    Perry the Platypus skrev 2011-10-21 22:57:26 följande:
    Jag är fortfarande förkyld och slut. Nog om mig. Äter du bra tabletter för ditt magsår? Äter du ordentligt?
    Jag har fått en ny tablett vid namn Omeprazol. Typ det enda tablett jag inte har tagit känns det som. Har tagit en jävla massa tabletter så nu fick jag en ny. Två veckors behandling men den gör mig omänsklig. Jag är helt utslagen.
    Jag försöker äta rätt men det är såååååååå förbannad svårt att ändra vanor. Jag röker ju och det får jag inte göra längre. Jag brukar dricka med maken nångång per månad och det får jag heller inte göra OCH bara det tär på mina krafter. Att bo med en ryss och INTE får dricka är ANSTRÄNGANDE.
    Åh vad mutter jag låter.

Hoppas du kryar på dig. {#emotions_dlg.flower}
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-10-21 23:07:35 följande:
    samma som för dig hehe
    är riktigt trött nu men njuter av att fördröja stunden jag skall lägga mig och slockna

Haha mm jag vet...

Hoppas du får sova skönt i natt...jag ska också sova snart. Ska bara tänka en stund på dig först. 
  • Perry the Platypus
    I Blackrose I skrev 2011-10-21 23:08:12 följande:
    Jag har fått en ny tablett vid namn Omeprazol. Typ det enda tablett jag inte har tagit känns det som. Har tagit en jävla massa tabletter så nu fick jag en ny. Två veckors behandling men den gör mig omänsklig. Jag är helt utslagen.
    Jag försöker äta rätt men det är såååååååå förbannad svårt att ändra vanor. Jag röker ju och det får jag inte göra längre. Jag brukar dricka med maken nångång per månad och det får jag heller inte göra OCH bara det tär på mina krafter. Att bo med en ryss och INTE får dricka är ANSTRÄNGANDE.
    Åh vad mutter jag låter.

Hoppas du kryar på dig. {#emotions_dlg.flower}
    Omeprazol är bra; det åt jag när jag var preggo med Antikrist.
    Får du använda nikotinplåster under tiden så vore väl det en lättnad för dig?

*gäsp*
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-21 23:09:20 följande:
    Haha mm jag vet...

Hoppas du får sova skönt i natt...jag ska också sova snart. Ska bara tänka en stund på dig först. 
    låter bra...tänker redan på dig!
  • I Blackrose I
    Perry the Platypus skrev 2011-10-21 23:11:07 följande:
    Omeprazol är bra; det åt jag när jag var preggo med Antikrist.
    Får du använda nikotinplåster under tiden så vore väl det en lättnad för dig?

Mmm, det sägs att det ska vara bra. Vad åt du den för under graviditeten? (Jag skrattar varje gång du skriver antikrist )
    Nej, jag får inte använda nikotinplåster. Skrikandes Får tugga tuggummi men det ger mig NADA. En gång tuggade jag niktontuggummi som jag fick av en kompis och jag märkte inte själv utan tog upp en cigg och tände med tuggummit i munnen så det hjälper inte mig sen är det vanan att röka på morgonen innan frukost, efter frukost, lunch och speciellt efter sex tillsammans med en drink. Gråter
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
Svar på tråden Trash-tråden