Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Aynrand skrev 2011-09-21 22:30:40 följande:
    both
    Nu verkar du och NG har olika åsikti just den frågan... Vem ska jag nu lita på????
  • Yoyna

Gud, jag måste oxå sova! Ska köra min mamma till Arlanda imorn å sen hämta min telfon - love!

Puss på er å sov gott!

• Yoyna

Heej!!!

Ska strax åka å hämta barnen men tja, jag ville bara ge er en puss allihop!

Hej Arrow!    

• Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-22 15:37:31 följande:
    Ser asgott ut! Men nu har jag gjort en laxgratäng med potatis, spenat, grädde, dill och citron! Inget recept jag hittade bara på, hoppas det blir gott den står i ugnen nu

Kan inte du ta med den hem till mig så kökar vi middag ihop å sen kan jag pyssla om dig? Öva profylax?
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-22 15:37:52 följande:
    Åhh puss!
    Aynrand skrev 2011-09-22 15:39:31 följande:
    hej på dig!

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-22 15:39:34 följande:

Puss!!!
    Sötnosar!!!!

Jag har en ny telefon (den gamla gick inte att laga) och har lyckats överföra all info från den gamla, vilket jag trodde var omöjligt. Så jag är tokglad!    

• Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-22 15:42:03 följande:
    Jo. Fast jag tror jag gjorde för lite då Om den blir god så kan jag komma och laga en större!

Alltså apropå det, behöver man gå profylaxkurser och sånt? Jag är helt slapp jag bara förväntar mig att allt ska gå av sig själv när det är dags.. 
    Äh, men ungarna behöver inte äta! De kan få makaroner eller nått annat!

Nej, du behöver inte gå profylaxkurs. Men om du är intresserad finns en del bra böcker att låna och läsa. Mig hjälpte det massor att träna avslappning innan mina förlossningar.  (Är du helt slapp kanske du iofs inte behöver öva på att slappna av )   
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-22 15:46:20 följande:
    Wheeeey!
    Alla bilder räddade alltså? 

Jaaaa! Alla bilder... Oskyldig
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-22 15:49:41 följande:
    Jag vet inte, jag har inte riktigt fått in i huvudet att jag ska föda barn alls. Tänker typ att han bara kommer materialisera sig i december

Nä men typ, jag tänker aldrig på förlossningen förutom att jag är nöjd bara han kommer ut och att barnmorskorna som jobbar där förhoppningsvis vet vad de håller på med så de kan säga åt mig vad som krävs

Ska svara dig ordentligt senare, måste åka. Men det är absolut en inställning som är bra och man behöver inte tro att man ska veta allt innan. Puss!
  • Yoyna

Ni är så söta!  

Seriöst Mrs, jag tycker att varje kvinna har rätt att känna att hennes förlossning blev så bra som den kunde bli under de förutsättningar som rådde så undrar du nått är det bara att fråga.  

NG, Aynrand. Ni ska veta att ni är saknade. Kom på besök lite?  

• Yoyna
    Aynrand skrev 2011-09-22 16:55:26 följande:
    du menar i tråden ...?

Mmm
Svar på tråden Trash-tråden