Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-10 22:00:11 följande:
    Jag vet...
    Tack.

Puss?
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-10 22:03:17 följande:
    Ja varför inte ?
    Puss!
    Mina händer darrar när ni börjar diskutera något som jag har starka åsikter om men jag ska hålla mig. Jag behöver inte säga vad jag tycker hela tiden även om det känns så.  Iallafall i den här tråden tänker jag hålla tyst när ni håller på. Ska snart logga ut och låta er diskutera vidare.

Nalle
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-10 22:09:50 följande:
    Men bara säg din åsikt...i typ...två meningar. 
    Det är helt okej att skicka frukt till skolan.
    Föräldrar som inte klarar av att skicka med en frukt till skolan borde få en spark i röven.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-10 22:13:43 följande:
    Jag visste att du höll med mig!
    Fast på ett hardcore sätt. 
    Jag missbrukar språket, har mensvärk och en massa annat elände som kommer lysa igenom mina inlägg så du får hemsk gärna fortsätta med det du skrev. Du är så förbannad bra på att skriva Maria. Helt klart avundsjuk.
  • I Blackrose I

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-11 09:14:29 följande:
    Man skapar inte orättvisor genom att be föräldrar ta med en frukt till sitt/sina barn. Sådana "orättvisor" kommer alltid synas. På kläderna, skolresultaten, allt!
    Jag förstår precis din poäng och jag håller med i grunden, men man eliminerar inte orättvisor genom att anpassa sig (t ex genom att helt ta bort fruktstunden). Man kan inte bekämpa vad som inte syns. Det är inte den enkla vägen, men den enda rätta.

Och som sagt, jag har verkligen aldrig stött på en klass där ett barn aldrig tar med sig. Något smått (som inte är en kaka) har man alltid hemma. Och har man bara kakor, får familjen omprioritera...

Jag tycker fö också att skoluniform vore bra!      
    Åh, trodde inte vi tänkte så lika i den frågan.

Ja, jag är för skoluniform också.
  • I Blackrose I

Gomorron förresten och jag mår PISS. Har feber och fryser något fruktansvärt.

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-11 10:19:52 följande:
    Haha jo jag anade att vi gjorde det, även om jag vet att du är betydligt mer blå i många skolfrågor.

Jag tror införandet av skoluniform skulle vara bra för den svenska skolan. 
    Ja, jag är ju det och tror jag är ensam om det här itråden.

Ja, det tror jag med. Det är helt sjukt så som det ser ut idag iskolorna. Det är ju rena rama modegalan där majoriteten tävlar om vem som har dyrast kläder på sig.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-11 10:21:27 följande:
    Får jag komma och mysa med dig?
    U welcome. Naken? Skulle ge vad som helst för att få lite kroppsvärme just nu och tanken på dina bröst gjorde att jag darrade ännu mer nu.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-11 10:25:19 följande:
    Får jag va med er å mysa eller? Pliiiis
    Men absolut. Håret utsläppt och det enda du ska ha på dig är rött läppstift.
Svar på tråden Trash-tråden