Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

lille Birger skrev 2011-11-18 17:20:49 följande:
    Hade han en snuttekudde också? Drömmer
    Nä inte va jag vet
  • MrsAssault

Är det någon som testat fiskpedikyr? Det låter så satans vidrigt men det kanske är asbra

• MrsAssault
    och skrev 2011-11-18 23:09:50 följande:
    Varsågod, en bild på en naturlig tjej?
    Min man blev helt vild av den bilden hahaha han la upp den på facebook och en massa avundsjuka brudar tycker typ "uuuusch" medans alla killar tycker "mums!"
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-11-19 14:41:39 följande:
    Kul att fler killar tycker om mulligare tjejer. Nalle
    Han gillar egentligen inte mulliga tjejer specifikt och han är ingen "ass-man" heller men den där rumpan älskade han, han sa typ att om man inte gillar den så är man bög
  • MrsAssault
    och skrev 2011-11-19 16:09:57 följande:
    Jag tänker alltid på syftet med bilden, och den här passade bra idag.

Fast än så länge har jag inte fått ett enda obscent förslag.  
    Ska vi knulla?
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-11-19 15:58:48 följande:
    lite välgödd i min smak....en sådan tjej är tecken på välstånd i vissa länder....
    Ja din smak verkar vara lite mer stereotyp, baserat på bilder du har lagt upp då
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-11-20 13:27:33 följande:
    har lyssnat på P1 under hela dagen...och en sak har chockat mig fullständigt...historien där en far misshandlar sin 16-åriga dotter med sitt bälte, detta filmades för flera år sedan men las ut på nätet nyligen....barnmisshandel i USA verkar vara ganska "utbredd" jämfört med Europa.
    helt otroligt....jag får ont i magen av det.
    Är det ens olagligt där? I england är det okej att slå sina barn sålänge de inte får fysiska skador.. vad nu det ska betyda.. men det är väl så i ganska många länder, även europa vad jag förstått.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-20 22:32:36 följande:
    Ja fast det är ju skillnad på tacky och taskiga, förstår du vad jag menar?
    Ett mästervärk kan vara något amatörmässigt och icke perfekt (rough around the edges) men fortfarande så fullt av erotik, snusk, perversitet och annat, att det blir mästerverksmaterial.
    Medan annat bara är tacky och billigt.

Mästervärk, är det när man blivit pryglad ordentligt?
  • MrsAssault

Snackar ni porrfilm eller? Jag kan kolla på vafan som helst bara det är rått och rövknull. Sen bryr jag mig inte om det är silikonpumpade bimbos eller naturliga amatörer. Jag kollar ändå bara tills jag kommer  (typ 30 sek) och spolar alltid fram till the juicy parts.

Svar på tråden Trash-tråden