Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Yoyna skrev 2011-09-25 17:14:15 följande:

Ah, du tänker så...

Brösten är ju i huvudsak uppbyggda av fett och mjölkkörtlar. När en kvinna inte ammar finns ju de körtlarna men jag tror inte att de tex skulle kunna gå sönder. I samband med amning kan ju mjölkgpngar täppas igen och ge upphov till inflammtioner och i värsta fall bölder.

Slag mot brösten tror jag inte är så farligt egentligen, värre då med slag mot mage och rygg där organ ligger relativt oskyddade under. Extremt våld mot brösten/bröstkorg skulle kunna knäcka några revben och på det viset orsaka skada. Brösten är ju en "mjukdel". Men jag vet inte, det här var bara fria spekulationer!    
    skulle ha skrivit bröstkörtlar. Mer korrekt.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-25 19:16:22 följande:
    Hej guys Solig

Hur är det med er?

Yoyna, tråkigt med din dotter. Hoppas det ordnar sig. Puss. Hjärta

Hej Rose!!! Skrattande

Hur har helgen varit???

Tack, gullet Hjärta det ska alldeles säkert ordna sig!    
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-25 19:33:12 följande:
    KyssNalle

Det har varit helt underbart men det känns fel av mig att skryta när du tydligen har haft det tufft under helgen.

Stackars din dotter. Det måste ha gjort jävligt ont.
    Men sluta, va fånig du är!!! Det är ju inte jag egentligen som haft det tufft utan min dotter och hon verkar klara det utmärkt med tanke på omständigheterna!

Du vet att jag vill veta allt och om du inte vill ta det här så tar vi det nån annanstan!   
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-25 19:41:46 följande:
    Okejdå. Jag älskar Riga och nattlivet i Riga är helt underbart. Klubbarna där går inte att jämföra med Sverige alls. Vi gick till en svartklubb i fredags där man kunde göra vad som helst. Makens kusin hade urkul. Han hade 5privata tjejer och kände sig uppe i sjunde himmeln. Själv drack jag alldeles för mycket och släppte verkligen loss. Drömmer Födelesedagspartyt blev mycket lyckad. Ryssar är galna (Ja, jag vet att folk från Lettland inte är ryssar men jag bryr mig inte (Same ---- different name Tungan ute{#emotions_dlg.djavulsk}).

Vad vill du veta?

Jag vill veta ALLT, precis som vanligt! Kul att släppa loss... Drömmer

Det låter fantastiskt! Fan va jag längtar efter att bara gå ut å glömma allt annat! Haha, kan tänka mig att fem privata tjejer får i princip vilken man som helst att spinna loss fullständigt!  
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-25 19:54:03 följande:
    Jag fick dansa tryckare(?) (Jag är helt slut i huvudet och orkar inte kolla stavning så ni får stå ut med eventuella stavfel tyvärr) med Bs kusin och det var verkligen en upplevelse. Han är så förbannad manlig att man blir GALEN. Sen har jag faktiskt inte gjort något "olagligt". Var med B hela helgen men jag hade inte tackat nej om han hade velat annat. Drömmer{#emotions_dlg.djavulsk} 

Men gör det då tjejen. Lämna bort barnen en helg och åk iväg med gubben din. Går det inte? Mina barn var hemma hos lillasyster och hade supertrevligt med henne. Lillen ville inte ens komma hem när vi skulle hämta dom.
    Tryckare låter schysst, speciellt med en manlig man...

Men... jag vet! Vi borde men våra jobb ställer ju till det för oss. Det händer ofta att nån av oss jobbar helg. Vi har iofs en trevlig kväll inbokad om ett par veckor vilket jag ser fram emot och så fick vi en gemensam Londonresa av familjen när vi fyllde år. Men den lär vi inte hinna med förrän till våren. Vi har helt enkelt för mycket för oss och det mesta är tyvärr jobbrelaterat och inte alls upphetsande...   
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-25 20:02:45 följande:
    Mmm, Dregel.

Men skit i jobbet. Ta semester någa dagar. Jobbet kommer finnas kvar men dessa dagar går för alltid förlorad. En helg från torsdag till söndag och åk iväg bägge två. (Hoppas jag inte låter jobbig).
    Du är inte alld jobbig och det låter underbart. Men min man vill inte att vi ska ha barnvakt så mycket plus att de vi har som barnvakt (mormor och farmot och farfar) redan ställer upp så mycket iom att vi behöver barnvakt när vi jobbar plus att de själva jobbar heltid så vi vill inte fråga för mycket... Men äsch, jag vet att vi borde!!!

Tack, ska helt ärligt fråga min man (när han komemr hem från jobbet...) om vi inte kan ta den där londonresan i höst iaf.   
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-25 20:22:56 följande:
    Oooh vad var det för klubb? I want NAMES! Jag vill se min man med 5 tjejer!!!

Haha, kan det inte ordnas på närmre håll!
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-25 20:07:36 följande:
    Dags att äta här. Kommer in senare.

Puss på dig Yoyna. Nalle

Puss baby!
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-25 20:28:45 följande:
    Idag träffade jag min bror och hans döttrar och den yngsta (3 år) kom fram till mig, la handen på min mage och sa "Tjockis"

Haha, klockrent! Det kan man ju ta från en treåring liksom!
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-25 20:27:05 följande:
    Herregud jag vill inte ens tänka på vilket jobb det skulle vara att fixa fem brudar själv haha jobbigt nog att hitta en

Mm, du har nog rätt...  Jävla trista människor det finns! Skrikandes
Svar på tråden Trash-tråden