Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-09-08 21:39:52 följande:
    Japp, det skulle jag nog tro... Ordna det kanske?

Det jag tycker är lite obra med slutna grupper är att det blir samma folk hela tiden...jag gillar att folk kommer och går och "alla får vara med" haha...
    Annars tröttnar jag.
    Men visst - det finns många bra saker med det också

• Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-09-08 21:45:07 följande:
    Ser väldigt oskyldig och vacker och värnlös ut. Så ja, det tycker jag, nu tänker jag framför allt på ditt nick, när jag säger att den passar. Äsch, tolka det hur du vill bara du tar det som en komplimang.

Och det är jättesynd om dig.  

Ja precis, lite så.
    Oskyldig och värnlös = jag.
    Perfekt.  
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-09-08 21:57:06 följande:

Jo, men jag tänker lite så att om man vill ha en kroppsdel, varför inte ett eget bidrag? Fast jag har ju å andra sidan inte riktigt fattat vad en presbild ska göra... Ska den säga nått om den jag är? Eller den jag väljer att vara i ett viss forum? Eller den jag önskar att jag vore? Eller bara en bild man tycker är fin?

Jo såklart, men för min del är min egen kroppsdel lite för privat (om vi snackar bröst eller rumpa) för att jag ska vilja ha den som presbild.
    Mitt ansikte, fine. 
    Jag vet inte vad en bild ska göra haha...vara snygg. Så tänker jag.  
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-09-08 22:10:55 följande:

Oh... En sen augustikväll för kanske 8 år sen, fullmåne och lite dimma. Promenad och min man (då pojkvän) fotade en solros efter mina anvisningar. Fotade dia då och har inte kvar orginalet så min presbild är det enda som finns kvar...

Wow!
    Imponerande, det är en supervacker bild ju. 
Svar på tråden Trash-tråden