Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Trust me skrev 2012-11-29 15:43:56 följande:
    Jag tolkar dig som jag tycker du vill visa dig. Som en intelligent person med stort intresse för poesi och en stor och djup allmänbildning. Att därför prata om en låttext ser jag inte som någon stor grej och jag förvånas att du spelar ut integritetskortet direkt.

Det kan vara så att jag tänker fel och det här är ett ställe som Facebook där man kan lägga upp en status och sedan samla på lajks och fräcka oneliners.

Du är fri att se mig som torr eller mina resonemang som torra. Den esprit du kanske saknar och får från andra kan vara värd att fundera på vad det är. Är det att ta dig på allvar eller ett sätt att få dig att må bra?

Denna gång var det verkligen bara så enkelt att jag tyckte om texten och därför postade den. Det betyder inte per automatik att jag vill diskutera den.

Min tolkning ÄR personlig.

Jag struntar fullständigt i att söka uppmärksamhet eller "lajks" en orsak att jag inte ens finns på facebook. Jag har noll intresse att diskutera vad jag anser personligt i offentliga rum.

Det var en text jag tyckte om. Jag delade med mig och hoppades att någon annan också kunde uppskatta den. Det var verkligen allt.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-11-29 18:25:46 följande:
    Liknar du mig vid en häst, PM? Eller en gris? 
    En graciös dovhjort?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-29 20:05:02 följande:
    Är någon kåt?
    ...förutom jag alltså...

Nu är jag det.
    Vad ska du göra åt saken? 
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-29 20:52:08 följande:
    Du kan få fiska på mig och min nya fabulous tuttavatar.
    Jag älskar din nya tuttavatar!
    Måste gå in på din presentation för en större upplaga. 
  • Nice Girl Wrong Place

Påminner mig lite om mina.

• Nice Girl Wrong Place

Fast din bild är betydligt snyggare...
    Hittade inget annat anständigt, ville bara också visa lite tuttar. 

• Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-29 21:00:03 följande:

Tuttar är underbara.
    Jag gillar bröstvårtor också.
    De är faktiskt otroligt sköna att nypa och slicka. Men bäst av allt, är att FÅ dem riktigt, riktigt hårt nypta.  
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-29 21:01:25 följande:
    Kom hit. Jag är själv, dödligt uttråkad, brasan är tänd och jag har litervis med rödvin.
    Åh brasa och vin!
    Jag skulle tveklöst komma om jag var där och inte här. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-29 21:07:05 följande:
    Oh ja, håller med på alla punkter. Vill dock inte ha det riktigt hårda nypet förrän "crecsendot" 
    Ja "crecsendot" gör ju roliga saker med smärtgränsen. 
    För mig är det brutalt hårda nypet ett verktyg till att få mig våt, snabbt. 
Svar på tråden Trash-tråden