Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Hej och!

Tack för att du frågar! {#emotions_dlg.flower} 

Alltså vet du, jag vet egentligen inte. Bad inte att få se röntgenbilderna, ville inte ha den bilden på näthinnan över helgen. Men jag förstår ju att benen inte kan ha legat i en sådan felställning att de låg och skavde mot varann. Armen såg mer böjd ut eller hur jag ska säga... Och det behövs ingen operation utan de ska dra benen i läge med handkraft.   

• Yoyna
    och skrev 2011-09-25 20:55:23 följande:
    Men det låter ju relativt enkelt, ändå. Klart bättre än att behöva öppna och gräva runt. Hon får rimligen både lugnande (Dormicum ger man väl alltid till barn i såna här situationer) och smärtstillande innan. Kommer gå jättebra.
    Ja, är glad att hon slipper narkos. De gör det tydligen med lustgas som enda bedövning. jag är glad om hon slipper PVK. Har fått ordination på att ge henne smärtdos paracetamol och ibubrufen innan vi åker hemifrån så förmodligen ska det räcka. Det är väl ett så snabbt förfarande att det är mer jobb och fler risker med tyngre smärtlindring än vad värdet är för själva ingreppet skulle jag tro.  Tack!
  • Yoyna
    och skrev 2011-09-25 21:07:58 följande:
    Det förstår jag. Lustgas funkar säkert jättebra.

De fixar nog armen på fem sekunder.

Ja, jag tänker så oxå.
    och skrev 2011-09-25 21:10:45 följande:
    Vad hände förresten med NiceBoyWrongPlace?  

Han försvann snabbt. Fyndigt nick, dock. 

Missade honom???
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-25 21:18:58 följande:

Vouges 10-åriga modell.
    Tankar? 
    Oh, shit...

Herregud. Vart är världen på väg???   
  • Yoyna

Tidig kväll. Puss på er! Hjärta

Och, naglar vet jag inget om tyvärr.    

• Yoyna

Hej Baloou, va tusan du å jag ska ju gifta oss, lugna dig nu!!! (glad för din skull, det vet du!)

NG, tack det gick superbra! Nu har hon ett neonrosa gips!!!

• Yoyna
    och skrev 2011-09-26 19:35:52 följande:
    Vad bra att det gick bra med armen, Yoyna. Jag har tänkt på er idag. Solig 

Men va gulligt av dig! Tack!
Svar på tråden Trash-tråden