Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

MrsAssault skrev 2011-12-11 22:51:20 följande:
    AAAAAAAAAAAH vad gott. Hur gör man våffelsmet egentligen? Är det som pannkaksmet?
    Jag tror det. Min mamma har i extra mycket ägg för att de ska bli nyttigare, de blir inte så frasiga då. Blir typ som en blandning av en våffla och en omelett. Obestämd
  • lille Birger

Tänk om jag fick vara med i fångarna på fortet och tvingades in i den där "cellen", eller vad man nu ska kalla det, i vilken det står en naken tjej med massa tatueringar och en fakla. Så ska man hitta en ledtråd som står skriven mellan hennes skinkor.

• lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-12-12 00:30:25 följande:
    Kom på att jag inte har nån mjölk så det blev inga våfflor ändå
    {#emotions_dlg.djavulsk}
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-12-12 00:39:49 följande:
    Har du ingen som kan köpa mjölk åt dig?
  • lille Birger

FruAssault, om du står för äggen kan väl du och Och gå ihop och göra våfflor tillsammans? Ni har ju båda ingredienser som den andra saknar.

• lille Birger

Hon på min bild har biffiga lår och bakdel. Tungan ute

• lille Birger
    Yoyna skrev 2011-12-12 10:12:51 följande:
    God morgon!

Det ska inte vara ägg i våfflor!!!! Iaf inte om de ska bli frasiga. I köttbullar ska det inte heller vara ägg, då blir dom torra. Säger farmor å då är det så!
    Min mamma struntar i det, hon vill inte att jag ska äta onyttigt. Rynkar på näsan 
  • lille Birger
    Smecker skrev 2011-12-12 09:37:31 följande:
    Det är perfekt, särskilt med julskinkesäsongen.
    Ja, tänk att ha henne ståendes på knä sådär på julbordet.
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2011-12-12 11:43:23 följande:
    NG, ja farmödrar är bra! Utan henne skulle jag inte ha stått å rullat 200 köttbullar varje jul...

BJ, men kom igen! Nu får till och med du (och din mamma) skräpa dig/er! Våfflor äter man väl för fan inte för att det är nyttigt!!!!

Och: kan inte du komma hit å skjuta lerduvor nångång? Anton kan få titta på...
    Jag kanske ska visa ditt arga inlägg för henne.
  • lille Birger
    och skrev 2011-12-12 14:36:55 följande:
    Alltså, nu har jag funderat lite:

BJ, du borde lära dig att laga din egen mat. Både för att slippa din mammas äggiga våfflor och för att du faktiskt kan använda det som raggningstrick. Alla tjejer du är intresserad av förefaller ju gilla att äta mat. Mycket mat. Om de får höra att du är en mästerkock borde de kasta sig över dig?

Har jag rätt eller har jag rätt? Solig   
    Inte de mammiga tjejerna, de vill laga maten åt mig.
Svar på tråden Trash-tråden