Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-12-03 16:33:27 följande:
    Ja, jag önskar att lotto var lika lätt att vinna på som att gissa om Aynrand är kåt eller inte.
    Haha ja och lika lätt att påverka ...
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-12-03 16:41:05 följande:
    det beror på vem som försöker Flört
    Jag vet, det var underförstått
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-12-03 16:42:00 följande:
    Tack!

nej nu går jag ut i kalla STH.....pray for my soul det är så kallt att jag skulle kunna dö
    Det är varmt mellan mina skinkor
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-12-03 19:51:38 följande:
    det där är bland det fulaste som finns...galosch 2.0 som sprider sig i sverige som en löpeld...jag hoppas att män i Uk eller frankrike aldrig skulle våga komma ut i sådana fula saker.
    Nu när svenskarna vet vad riktiga skor är för något så går de från en extrem till en annan, bär fel skor när det är minus 10...

Haha nu förstår jag.
    Så du gillar med andra ord inte mina rosa med Hello Kitty?

• Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-12-03 17:27:28 följande:
    Det hade faktiskt varit intressant att få veta exakt hur många ljus som går i.
    Hörde du det Aynrand?
    "Och" vill veta hur många ljus min rumpa kan ta.  
  • Nice Girl Wrong Place

Gud
    vad
    jag
    fryser
    och
    är
    trött!

• Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-12-04 09:13:43 följande:
    Galoscher fick mig att tänka på Ny Demokratis gamla paroll (och sång) "Drag under galoscherna". ND känns väldigt harmlösa om man jämför med SD. SDs representanter ser ut som tagna ur en klassbok från SS akademin (alltså seriöst, inte bara för att jag ogillar SD. De ser verkligen ut som SS kandidater).

ND var en samling rättshaverister och mer av anti-etablissemang än rasister/anti-invandring på det sättet som man hittar inom SD. Dessutom oförmögna att ens hålla ihop sitt eget parti så ofarliga på det sättet också. De enda klipska var Ian Wachtmeister och (till viss del) Bert Karlsson.
    Ian är lite småkul.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-12-04 10:03:16 följande:
    hej alla, jag ä mätt
    På mig?
Svar på tråden Trash-tråden