• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • HäckHäxan
    Ernst Hugo skrev 2011-08-27 21:53:23 följande:
    Har man PMS som gravid? Nä är mer ombytlig och allmänt opålitlig *L*
    Låter som mig med PMS Som gravid var jag stencool, fanns inget som rubbade min värld eller tog sig in i min bubbla av fullkomligt välmående.
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Tomtefar
    I Blackrose I skrev 2011-08-27 21:14:38 följande:
    Ja, jag säger ju att ju mer jag pratar med dig destu mer gillar jag dig.

Säger gonat till dig med följande bild som gör mig galet upphetsad. Tror nog du gillar den.

www.payvand.com/news/10/apr/Bahram-Radan.jpg
    Angående bilden...tänkte på bögar och fikusar.
    Visste du att fikus även är en växt?
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-27 21:56:37 följande:
    Mmm precis, hatar när en går av för då är det kört för resten också...
    Jag är ju inte särskilt utseende fixerad eller tycker det är så där kul, men alltså flagnat nagellack eller händer där en är av, jag tycker det ser så jävla B och ovårdat ut.

Jag har liksom kapat mina med mormor kökssax bara för jag vägrade gå hem med en trasig nagel. Så fast jag sällan bryr mig om hur jag ser ut så finns det helt klart grejer som jag bara aldrig skulle göra
  • HäckHäxan
    Tomtefar skrev 2011-08-27 22:00:02 följande:
    Angående bilden...tänkte på bögar och fikusar.
    Visste du att fikus även är en växt?
    Menar du att mannen ser ut som en växt eller som en bög? Iaf jag tycker det är lite skillnad på en krukväxt och en människa, men det är ju jag det
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-27 21:47:30 följande:
    PMS!

Finns ingen bättre PMS-låt än denna...

">

Lyssna bara på texten liksom. Finns inget mer att tillägga. She says it all. 
    Aldrig hört innan, den var bra
  • Ernst Hugo
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-27 21:58:39 följande:

Haha ja det gjorde jag!
    Men det är jag konstant. 

Ett par där kvinnan är gravid är ute och går  i staden Malmö.

Kvinnan förargat: -Det är ju konstigt att folk skall vara så hänsynslösa o röka överallt !

Mannen lite förvånat: -Ehh ja det är det kanske, är det något särskilt du tänker på?

Kvinnan pekar på paret 150m framför dem på trottoaren: -Ja, se bara där på de typerna där !  
    Come on katten - det svänger ju...
Svar på tråden Trash-tråden