Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-29 16:52:29 följande:
    Hmmm...
    Är det sant?

Jag har blivit avstängd för att ha spridit rasistisk propaganda.
    Då hette jag Beautifully Human. Jag saknar det nicket...    
    Åhh det var tider det
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-29 16:54:20 följande:
    Hahaha och det var ditt fel!!!
    Indirekt.

Gud vad jag var störig på den tiden... 
    Heil Assault!
  • MrsAssault
    och skrev 2011-11-29 17:06:10 följande:
    Antar att jag borde byta nu, men jag väntar fortfarande på förslag på bättre nick från Anton. Han verkar ha glömt bort mig. 
    Jag skulle vilja byta nick och avatar men det går inte, jag har haft dessa sen jag skapade kontot och det skulle bli heeeeeelt felknullat om jag helt plötsligt bytte nu
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-29 17:08:19 följande:
    Tänkte just fråga vart han tagit vägen...såg att han skrev i en tråd om vad man aldrig skulle sätta på sitt barn, han skrev att han iaf aldrig skulle sätta på sitt barn och gjorde någon arg.

Hahaha jag har läst den rubriken fel såååå många gånger och ba "SÄTTA PÅ DITT BARN!?!?!?! VAD ÄR DET FÖR SJUK TRÅD?????"
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-11-29 18:29:17 följande:
    posta länken haha
    Jag minns inte var den är, men den låg under hetaste debatterna ett tag. Det stod typ "Vad skulle du aldrig sätta på ditt barn"
  • MrsAssault

Fyfan vad jag behöver en vaxning, jag ser ju inte ett skit nedanför naveln så det får växa vilt. Har ändå inte sex så det känns onödigt krångligt att hålla sig trimmad.

• MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-29 18:41:42 följande:
    De brukar ha sådant där för de dåligt förberedda.
    Ja precis det räknar jag med att de ordnar på plats! De har väl makeupartister och sånt på förlossningen???? Det måste de ju fatta att alla kanske inte hinner!!
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-11-29 18:45:04 följande:
    Mrs, Agri, Aynrand (å NG med för den delen): Självklart måste man tänka på hur man ser ut på BB!!! Det handlar ju om personalens arbetsmiljö!

Själv har jag rakat mig å sminkat mig innan jag åkte in. Båda gångerna! kändes väldigt viktigt just då av nån anledning...
    Hur fan lyckades du raka dig?? Sist jag försökte blev det blodbad haha
Svar på tråden Trash-tråden