Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Tänk om man går på stan med den där blåa burkan och plötsligtFörvånad en stark vind griper tag i den. Skäms

• lille Birger
    Aynrand skrev 2011-09-18 22:21:27 följande:
    njut Birger

Det där är faktiskt den snyggaste bilden du publicerat hitils i tråden.  Cool

Vilken tur också att hon skyler ansiktet så inte männen kan dregla över det.
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-09-18 22:25:30 följande:
    god natt alla vänner skall sova nu
    God natt och tack för bilden, den har redan lagts in i min samling! Kan vara bra att ha i framtiden.
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-09-18 22:44:44 följande:
    jag skulle faktiskt vilja ha burka ibland, inte för att jag vill skyla mig och skydda männen från frestelse utan för att det skulle vara så jävla nice att gå runt och kunna se ut hur som helst och man kan typ glo på folk och klia sig i skrevet på stan.
    Ja, det hade varit fint. Men om du ska klia dig mellan benen måste du väl antingen dra ur din arm ur ärmen och ha den innanför plagget eller lyfta upp burkan underifrån för att få in handen innanför(?), iom att det är ett enda stort plagg.
  • lille Birger

Det är ju relativt kvinnor med stringburkini på badhuset har jag märkt.

• lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-09-19 22:04:21 följande:
    Gonatt tjejer. Nalle
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-09-19 22:07:51 följande:
    Hehe, glömde bort dig. Sorry men så har jag inte känt att du riktigt tycker om mig men jag kanske bara inbillar mig.

Godnatt. {#emotions_dlg.flower}
    God natt!
    och skrev 2011-09-19 22:08:53 följande:
    Jag lovar att skydda dig i sådana fall. Du får gömma dig bakom mina bröst.
    Ett par bröst tror jag tyvärr inte utgör tillräckligt skydd för att jag ska känna mig helt trygg. Jag tror att jag är mer av en sån kille som kryper in i slidan när jag känner mig hotad. Nalle
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-09-20 09:17:19 följande:

Länken funkar inte.

Hahahaha, den var rolig. Glad
    och skrev 2011-09-19 22:24:23 följande:
    Du kanske kan ta med dig din snuttefilt in i den andra tråden? Solig
    Hon som skapat den tråden skrev ju att hon anses vara en mobbare. Då kanske det inte är så bra att jag kommer dit med snuttefilten i hand. Gråter
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-09-20 17:23:32 följande:
    Funderar på att klä av mig naken helt enkelt, är ingen hemma ändå
    Det kanske finns grannar som tar illa vid sig.
Svar på tråden Trash-tråden