I Blackrose I skrev 2011-08-28 10:03:11 följande:
Gomorron tjejer
Vad ni har skrivit igår när jag inte kunde vara här.
Häckis så du gillar också Tetris? Vågar mig på att gissa att du hade en Nintendo Nes när du var liten och var tokikg i att spela Super Mario Bros? Rätt?
För övrigt så ska killar ha mörkt hår och ljusa ögon. Finns inga som får hela min väsen att fullkomligt vilja bli knu**ad av.
Jag älskar tetris, men vi hade inget nintendo men min kusin som bodde på gården jämte hade det och där brukade jag och min moster tävla i tetris OCH alla bara för att de ett gäng ryskklädda gubbar dansa karinkacka

Super mario älskade jag med, men bara fram till spel 2 eller 3 tror jag, sen tröttnade jag och tyckte de blev för avancerat typ.
Vi hade sega hemma och det har jag kvar ännu, sonic! Det kopplar jag och en kompis in ibland och spelar 2 player och är allmänt nördiga. Nya spel ala wow och sånt där klarar jag inte av, jag är ingen tv-spels människa. Men jag älskar tetris, sen blev jag helt såld på bejeweled när det kom på msn, minns att jag gick nån sökarjobb kurs då och jag och en bekant som gick samma satt under hela kursen på msn och spelade mot varandra och hade askul! När jag senare gick på komvux så lurade jag in en annan vän på det och hade således något att göra även på lektionerna där då
Ja män som har mörkt hår och ljusa ögon makes me
Så mina senaste pojkvänner följer inte alls mitt ideal med sina blonda kalufser och blåa ögon

Min kille i tonåren som för övrigt är en av mina bästa vänner nu, åhh han var så jävla vacker!!! Lång, mörkhårig, gröna ögon, blev brun bara att att kolla på solen genom fönstret ( något jag som är likvit alltid avundas )