Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Aynrand skrev 2011-09-27 20:38:59 följande:
    skrämmer han inte barnen?

Nja, hon frågade när jag sjöng Ikaros varför det finns de som skrämmer och slår barn... Men å andra sidan är det ju bra att få fundera över viktiga saker.
  • Yoyna
    och skrev 2011-09-27 20:49:43 följande:
    Stökigheten försvinner.

Och vi är nog jämnåriga ungefär, tror jag. Jag är inte tant än egentligen.

Ja, utseendefixeringen kommer nog, här har jag inte sett till den än, tack och lov. Fast mina barn har bra gener.    

Om hon brås på min man så kommer hon troligen fortsätta att vara stökig....  

Haha, ja bra gener är ju alltid värdefullt

• Yoyna
    Driftwood skrev 2011-09-27 20:55:21 följande:
    Barn måste vara väldigt stökiga om vuxna är ordningssamma enligt termodynamikens andra huvudsats

Gäller det även i en relation??? Om den ena parten är extremt ordningsam så måste den andra parten väga upp det med att vara motsatsen???
  • Yoyna
    Driftwood skrev 2011-09-27 21:09:42 följande:
    Någonstans måste oordningen öka

Kanske hos grannen

Hmm... Ja eller kanske i en av min hemliga lådor där totalt kaos råder!!! Tack, nu känner jag att jag hittat en del av förklaringen till varför jag inte kan förmå mig att rensa upp och hålla ordning även där.
  • Yoyna
    Driftwood skrev 2011-09-27 21:17:08 följande:
    Precis, som argument fungerar det utmärkt

Lite trevlig musik

" target="_blank">

Japp, ska behålla det argumentet hela mitt liv tror jag!

Skön musik på kvällen... Blev lite trött vilket passar mig utmärkt!  
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-27 21:43:26 följande:
    Mmm, det här fick han som sms: "Jag ställer gärna upp och suger av dig anytime. Sväljer och kysser dig djupt efter det". Skäms
    Hahaha! Rose, du är underbar! Hjärta

Jag lovar att chefen är grymt avis!  
  • Yoyna

God morgon!

Hemma idag oxå, men nu pga av konstiga prickar på lillebror... Igår såg det ut som möjliga vattkoppor men idag vet jag inte längre...   

• Yoyna
    och skrev 2011-09-28 08:43:13 följande:
    God morgon!

Hur gammal är han? 

Två år. Haft hög feber i ett par dagar och sen igår kom prickarna. Alltid är det nått!

Har du sovit gott?   
  • Yoyna
    och skrev 2011-09-28 08:56:36 följande:
    Tredagarsfeber?

Ha ha, nej. Jag blir alltid väckt av barn som kommer och kryper ner i sängen hos mig. Brukar få sova ut på helgen. Idag försöker jag som vanligt piggna till med lite kaffe. 

Ja, jag funderade på det. Dessutom har han bara prickar på benen och i huvudsak är de koncentrerade tll böjveck och hans "eksemområden". Nu är han iaf pigg å glad så imorn blir det förskolan om inget förändras.

Haha, barn i sängen är väl underbart... Stora tjejen är öronfixerad och ligger och drar mig öronen och lillkillen är tuttfixerad och försöker trycka ner händerna innanför mina nattkläder (har seriöst funderat på att sova i polo!) Så jag sover förstås jättebra!     
Svar på tråden Trash-tråden