Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2013-03-29 13:46:37 följande:
    Så trevligt! Glad påsk . Jag tycker det vore en bra tradition att införa. På långfredagen skall man man smiska sin partner och andra trevliga sysslor. Det har fan mer med helgdagen att göra än att äta ägg i alla fall!

Duktiga flickor plockar sitt eget ris. Det ger dem lite tid att tänka på hur riset skall användas.
    Så sant så sant.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2013-03-29 14:02:56 följande:
    Fast paret kanske satt och tänkte "Den där kvinnan skulle vi ta med oss hem och låta henne få smaka på påskriset" .

Det är rätt kul att fantisera om okändas sexliv. Brukar dock fungera bäst för min del vad gäller ensamma kvinnor. Speciellt om de har ett greppvänligt hår och en syndfull blick . När jag ser par så brukar det snarast funka åt andra hållet, att det känns skrattretande att tänka sig de utöva något riktigt kinky. Men det är ett kul tidsfördriv.
    Eller hur?
    "Vem är den där kvinnan med kåthet i blick som kastar trånande blickar på riset?"

Jag brukar sällan fantisera om okändas sexliv per se, dock ganska ofta tankar som "undra hur han/hon ser ut/låter när de kommer?" 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2013-04-04 22:35:12 följande:
    YES! Jag har lyckats hitta en Birgerrumpa *hoppar runt och gör pumpande rörelser med armarna*
    Aynrand skulle också gilla just den där rumpan...
    Jag gillar just den där rumpan... 
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-04-08 21:04:59 följande:

Nice ass!
    Eller hur?
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2013-04-06 16:58:25 följande:
    Det vill han!

Nallen är väldigt förtjust i sina kolasnören.

Jag gillar kolasnören!

• Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2013-04-09 12:36:45 följande:
    Tack Anton...
  • Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2013-04-09 20:34:07 följande:
    Gör som Yoyna. Hon är aldrig sjuk. Glöm inte lägga upp en film på det. Jag och "och" behöver se att du gör det på rätt sätt.
    Era behov är en fis i rymden i jämförelse med andra

Och det säger jag med all respekt och kärlek. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2013-04-10 09:09:37 följande:
    Så lite så, Maria, hoppas du är bättre idag.....Solig

Tack men nej, jag är ännu mer förkyld idag. Stackars, stackars mig... 
Svar på tråden Trash-tråden