Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

och skrev 2011-11-30 10:47:48 följande:
    Meen, du får ju berätta mer!
    Jag minns inte så mkt mer och hann inte utveckla för telefonen ringde haha, men vi var på läger iaf och vi bodde i två hus mittemot varandra och hade kuddkrig och massa andra lägergrejer och Aynrand smög runt bland sängarna i tjejhuset på natten och var kåt och ville ligga med alla BJ bodde med oss tjejer för han var så liten och behövde tas om hand.

Vi var typ 13-14 år allihopa förutom BJ som var typ 6 och AR som var runt 20 "stora killen"
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-11-30 10:43:26 följande:
    ja du jag tror at jag hellre är Bilknullaren faktiskt
    Hade jag kunnat styra mina drömmar hade du givetvis varit bilknullaren hahaha men nu blev det såhär
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-11-30 10:57:49 följande:
    hade detta som avatar ett tag...bild på en skulptur sm Mrs tolkade som Goth

När man ser den sådär ser den ju inte supergoth ut, men i avatarstorlek så ser den ut som en svart ängel goth goth goth
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-30 18:24:16 följande:
    Jag pratar med Aynrand i telefonen och han hälsar att det är för att han vill dregla över den.
    Och fylla den. Förvånad

Observera att detta inte är mina ord och jag tar inte ansvar för eventuella upprörda känslor. 
    Förvånad
  • MrsAssault
    Bedhead skrev 2011-11-30 19:05:30 följande:
    Hej, jag heter Åsa och jag råkade ha ihjäl en hel medlemsgrupp.
    Mördare!!!!!
  • MrsAssault

Jag behöver tips på hur man kan få igång förlossningen förutom knulla, springa i trappor och dricka ricinolja.

• MrsAssault
    Bedhead skrev 2011-11-30 19:28:09 följande:
    En fin tummregel är: Man föder inte barn förrän man är tillräckligt ful. Således, kan du fortfarande se dig själv i en spegel utan att skrika av skräck är det inte dags.
    Vafan då kommer jag aldrig föda
Svar på tråden Trash-tråden