Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Trust me skrev 2013-05-01 20:07:06 följande:
    Jag tolkar aldrig välvilligt om det är roligare att låta bli Drömmer
    Anade så mycket. Ville bara glänsa lite
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

"...for she could feel the love growing between them like a rare and unspoken trust that allowed her to reveal herself. If it continued, she felt sure that if it ever came time to fall, she would spread her arms and fly."

Jag läser en skitbra bok!

• Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2013-05-01 22:55:40 följande:
    Ser bra ut
    Du som är en romantiker borde läsa den;

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2013-05-02 09:26:15 följande:
    Tummen upp för det, men jag sysslar inte med mastrubation. 

Faktiskt! 
  • Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2013-05-02 19:54:58 följande:
    Jäkla sunkig mobilfunktionalitet.

Vad är det man säger om onani. 99% säger att de gör det, 1% ..........
    Haha aldrig hört det tidigare.

It's a beautiful thing. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2013-05-02 20:29:23 följande:
    Vad kallar du din självbefläckelse för
    Aynrands fel.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2013-05-03 08:45:15 följande:
    haha jag känner lite så ibland också när jag träffar folk med småbarn. Tänker "fan vad skönt att ha passerat den tiden".

Men det är så att saker och ting förändras med barn. Det tar en massa tid och man har inte tid till saker man gjorde förr. Men sen verkar väldigt många kvinnor (och en del män; har ngn sådan i bekantskapskretsen) helt gå upp i det här med barnen. Det är liksom inget annat som är viktigt. Det finns bara en sak som är värre än att hamna i ett sällskap med inbitna golfare och det är att hamna i ett sällskap med nyblivna föräldrar.

Om du som kompis tycker det är trist så är det inget emot vad deras partner tycker. Knulla?? Haha, In your dreams.

Sen finns det givetvis många kvinnor som inte är sådana. Men tillräckligt många för att med stor sannolikhet säga att majoriteten av kvinnor förvandlas till trista nuckor när de får barn. Vilket är synd och skam med tanke på hur härligt fylliga och vackra deras bröst blir. Tror det är Guds practical joke mot män. "Haha se så läckra. Men bara titta inte röra". Vem mer än en sadist med svart humor kan komma på tanken att göra någon extra sexuellt attraktiv och samtidigt döda den kvinnans sexlust så man inte kan ha glädje av det??

Fast brösten är väl som störst under själva graviditeten. Efteråt hos de som ammar. Och under graviditeten skulle jag gissa på att de flesta kvinnor blir extra kåta...
    Man blir liksom extra allt, extra kåt, extra hungrig, extra blödig, extra känslig. Men nu har vi kanske etablerat att jag inte är normen, men ändå, jag vet fler kvinnor som känner som jag. I slutet av graviditeten är man kanske inte superkåt, men i början? Gud...

För sedan, när man fött barn, så tar det ju inte länge för de flesta innan tuttarna liksom töms på allt och förlorar den perkiness vi alla önskar haha...
    Nu var jag helt ensam med min dotter under de första åren, men jag kan tänka mig att om jag levt med en man, så hade både han och jag drömt om sömn framför knulla (nu råkade jag vara extra kåt även efter att jag fött barn men vi är alla olika).

Jag tycker din generalisering är onödigt hård och lite felaktig. Och om den skulle stämma hos en del enskilda fall, så känner jag mansgrisen (mannen) får stå ut med att kvinnan som bär och klämmer ut en bebis som sedan tuggar på hennes bröstvårtor och drar i hennes hår och örhängen, prioriterar barnet framför den stackars, stackars mannen i några månader.

Jesus...

• Nice Girl Wrong Place

Och nyblivna föräldrar är vackra.

Den där bebisbubblan fick jag aldrig uppleva tillsammans med någon jag älskar och det är en av mina största sorger i livet.
    Jag har full förståelse för nyblivna föräldrar som omges av kärlek och förundran över den underbara lilla skapelse som är en del av dem båda.
    Den bubblan är lika vacker som andra bubblor och faser man går igenom i livet.

Tror att den "trista nuckan" couldn't care less om någon stirrar på hennes bröst och snyftar över att han inte får knulla henne.

Så - nu är jag klar. 

• Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2013-05-03 09:10:25 följande:
    En del kvinnor blir vackrare som föräldrar.. Jag tror dock inte jag är en sådan.
    Jag tror det kanske beror lite på när man får barn.
    Ju tidigare, ur den synvinkeln, desto bättre (tror jag).

Jag fick barn när jag var 21 (är 32 nu) och det var liksom fortfarande viktigt för mig att se bra ut efteråt, är man äldre och mer "avslappnad" , kanske man lätt känner att ens tid ändå är förbi.
    Gud vad elak jag låter. Läs det med glimten i ögat.
    Det beror givetvis mest på kvinnans attityd gentemot sitt utseende. Det finns 21-åringar som inte bryr sig och 40-åringar som är hur vackra och fräscha som helst.  
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2013-05-03 09:20:36 följande:
    Åh förlåt om jag sårade dig på något sätt med mitt smått cyniska/ironiska inlägg. Det var inte min avsikt.

Självklart är det en underbar tid som man bör njuta av, även om vi inte direkt hade det lätt med ett småbarn och sen en jobbig andra graviditet direkt där på.
    Det var inte det som störde mig, alla har olika erfarenheter.

Det var att du sa att majoriteten av alla kvinnor blir trista nuckor när de får barn.  
Svar på tråden Trash-tråden