Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-30 19:31:07 följande:
    Jag åkte buss genom London, det funkade.
    Jag är för gravid för att flyga, kanske kan smuggla med mig i en av pappas hästtransporter..
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-11-30 19:42:08 följande:
    Avigast!!! Ber om ursäkt! Du är ingen tråddödare. jag har haft fullt upp med julpynt idag.

Haha, kan förstå ditt uttalande om att känna sig ful på slutet av graviditeten. Jag brukar säga att när man är så less att man skiter i att det kommer att göra ont och längtar efter smärtan, då börjar det bli dags!
    Så har jag känt i en månad typ...
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-11-30 19:52:21 följande:
    Mrs: det finns inga tips tyvärr. Din kropp kommer att sätta igång det hela när det är dags och då kommer du ja bättre förutsättningar att orka om du tar det lugnt än om du försöker provocera fram något.

Det ena tips jag kan ge dig är att om du börjar få förvärkar kan du testa färdknäppen och låta din man komma i dig, gärna ett par gånger.

Jo det är väl så. Jag är bara trött på att vara så handikappad och ha halsbränna och ont i revbenen.
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-11-30 20:12:39 följande:
    NG: jo, sperma innehåller Prostaglandin som kan påverka livmoderhalsen och modermunnen. Men i sådan liten mängd att det krävs ett antal täta utlösningar för att fp effekt och om kroppen inte är redo händer inget alls.
    Gött, då drar jag på sexklubb och bli gangbangad
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-11-30 20:50:48 följande:
    Jag är kvällskåt
    Det har jag väldigt svårt att tro
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-12-01 11:20:05 följande:
    Hej AVigast , läste din berättelse, den var bra!

ps: jag är lite kissnödig....vill du hjälpa mig NG?
    Förvånad
  • MrsAssault
    Bedhead skrev 2011-12-01 11:48:01 följande:
    Aynrand skrev 2011-12-01 11:42:32 följande:
    jag har neger kalsonger på mig
    Särskrivning, people. Särskrivning.
    Nej, det finns inget sätt att böja neger. Man säger ju svarta strumpor inte svartastrumpor/svartstrumpor eller hur? Då måste det bli neger strumpor. Eller negriga strumpor? Negra strumpor?
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-12-01 11:42:00 följande:
    en fin flicka är du!
    MrsAssault skrev 2011-12-01 11:39:22 följande:
    Förvånad
    är du också en fin flicka?
    Jag är en ärbar kvinna.
Svar på tråden Trash-tråden