Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-16 22:07:23 följande:
    Smink!?
    Nej, jag vill ligga vid en pool.

Jag tänker för övrigt inte ge dig ett öre     
    Jag som faktiskt tänkte sponsra dig tidigare. Jaaa, till smink, läppstift å sånt, du vet. Och så skall du vara en snål bitch här. Nu får du allt skärpa till dig, Maria. Ammunition är ett dyrt helvete...

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-16 22:27:03 följande:
    Anton, du är snål. Det har redan framgått.

Jag är en oerhört generös kvinna.

Givande om du så vill. 
    Va faan.....

Har nedan kommer ett citat. Ett citat från dig själv, Min kära MARIA. Och så har du hjärta å påstå att jag är snål.

Nu får du allt skämmas. Fy dig.

Å här kommer DITT CITAT, MARIA : Jag tänker för övrigt inte ge dig ett öre       
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    HäxanSurtant skrev 2012-03-16 22:28:58 följande:
    Jag köpte en pickadol med såna där band man kan sätta i som smäller åt dottern idag, du kan få den och medföljande cowboy hölster om du behöver en ny leksak
    Du är snäll och givmild, Surtant. I MOTSATS TILL VISSA ANDRA HÄR !!!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-16 22:44:32 följande:
    Jag glömde det sista...

..."till vapenstöd": 
    Jag har ju inte påstått att jag kommer avliva folk. Inte i första hand i alle fall...
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-16 22:47:15 följande:
    Förändrar inget

Börjar bl dags för dig att välja.
    Anneli eller vapen.  
    Va !!! och hur fan kom Annelie in i resonemanget ???
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-16 22:50:07 följande:
    Haha vet inte...
    Nä, inte jag heller, har jag investerat 14 000 $ i en liten trivselspridare vill jag kuna roa mig med skiten. Annelie kommer älska den. Det vet jag. 

Visste du förresten, Maria, att en kula från en Intervention, efter 700 meter då,  har större anslagsenergi kvar än en kula i kaliber .50 ???  inga dåliga grejer, således. En Chey Tac är effektiv på avstånd över 2 km. Tänkte du ville veta det !!!

Annelie kommer älska min nya pjäs. Garanterat.

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-03-16 23:00:15 följande:
    Annelie skulle bli gladare för ett mms.

*tipsar*
    Aaaaaah, hej älskling Hjärta Hjärta Hjärta Hjärta Hjärta Hjärta Hjärta Hjärta Hjärta Hjärta Hjärta Hjärta 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-03-16 23:05:50 följande:
    Den verkar inte gå hela vägen fram, dock.

Hej! Allt bra?  
    Skall vi hårdra det, älskling Hjärta är det fan i mej du som är skyldig mig ett mms eller 3
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-16 22:58:53 följande:
    Så oerhört galet intressant!!!!

Tack Anton, mitt liv känns så mycket lättare att leva nu  
    Jag vet, därför jag talade om det, jag har mycket mer på lager, detta var inte ens en skrapning på ytan, så du skall få ytterligare info om detta förträffliga vapen. När bara jag får tid. Nu dök ju mitt livs kärlek upp, så du får allt ursäkta, men Annelie går före ALLT ANNAT
  • Anton Chigurh
    HäxanSurtant skrev 2012-03-16 23:09:37 följande:
    Jag kan ha fel, det har kanske hänt någon enstaka gång förr! Men som jag ser det, så skall du vara tacksam att HON vill ha MMS från dig alls Oskyldig
    Och nu har det hänt igen !!!
Svar på tråden Trash-tråden