-
-
Haha ja och du då? Vad förblir du?Aynrand skrev 2013-08-08 22:05:30 följande:tack vare det kan du förbli lammkött mkt länge...förstår du? -
Alltså du är så sanslöst underbar och cheesy att jag bara önskar att det fanns ord tillräckligt mäktiga för att beskriva hur underbar du är för mig så att alla i hela universum kunde förstå och ana vilken fantastisk känsla det är att känna som jag gör för dig.Aynrand skrev 2013-08-08 22:09:24 följande:din -
Du vet att jag menar det.Aynrand skrev 2013-08-08 22:17:50 följande:woaw.....kyss
-
Underbart TM
Jag säger ju att hon är bäst! -
Ja ni är svårflörtade måste jag säga!Trust me skrev 2013-08-08 23:34:05 följande:Det har hon redan gjort och det har inte hälpt. Hon har försökt med Jill Scott och Majakovskij. Samma dåliga resultat.
NG, har du övervägt Gunnar Wennerbergs finstämda lyrik?
Men kanske lika bra att jag får ha mina guldkorn för mig själv.
Känner inte till Gunnar Wennerberg dessvärre. Men Gunnar är ett kul namn!
Något speciellt du kan rekommendera? -
Åh det blir alldeles för många bilder...och skrev 2013-08-08 23:50:59 följande:Den var vädigt fin.
Fast jag hade tänkt mig bilder på saker som NG uppskattar hos Aynrand. Lustigt nog.
-
En snabb googling fick mig att komma fram till att jag föredrar min älskade Majakovskij;
"...men ta av er stövlarna!
På ett hjärta som brinner
Ska man klättra försiktigt.
Det rinner ur ögonens stora cisterner.
Jag kommer inte ut!
Jag kastar mig gång på gång
mot revbensgallret!
Arma oss, vi hjärtats
livstidsinterner!
Flammorna slickar ansiktet.
Från läpparna faller
en förkolnad kyss.
O mor!
Jag kan inte sjunga!
Kören där inne ryker
som en fackla!
Ord och siffror tumlar ut ur huvudskålen
elden smyger som en drake
in i staden
till de tysta rummen
där vi krupit ihop.
Jag vill spränga all stillhet
och förkunna för evigheten
Att jag brinner!" -
Framför Gunnar alltså.
Stycket är taget ur en bok i min lilla hylla som heter "Jag brinner".
Hela dikten är för lång för att skriva ner.
Och ni är så charmigt ointresserade... -
Oh everything you touch turns into something pervertedAynrand skrev 2013-08-11 22:29:33 följande:Nallen ser nöjd ut
Nallen har kanske fått en orgasm...