Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-08-12 21:57:10 följande:
    jag vet
    Skål

Jag vill inte vara sådan, men jag älskar att det finns kvinnor som heter Ann Ahl i Sverige.
    Jag skulle inte kunna heta det utan att kissa på mig av skratt varje gång jag presenterade mig. Jag vet inte om det gör mig omogen eller inte, men åh vad kul det är (förlåt alla Ann Ahl)...
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2013-08-14 20:04:23 följande:
    Och jag kan inte låta bli att tänka på hur föräldrarna resonerade när de döpte sin lilla nyfödda?!? För ingen kan väl gifta sig till den kombinationen???
    Haha ja det är sannerligen ett mysterium.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2013-08-14 20:22:43 följande:
    NG:

TM: hmm... Jag hänger inte med?

Jag hängde inte med på den heller haha... 
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2013-08-14 20:26:11 följande:
    På pussen?
    Nej på TM
  • Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2013-08-14 20:27:35 följande:
    Heter man Ann Ahl så vet man vad alla män kommer tänka på. Utnyttjar man det kan man få ett riktigt bra sexliv.

Så svår att förstå är jag väl inte? 
    Annars löser man det genom att ha en söt rumpa. Mycket enklare, samma resultat. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2013-08-14 20:37:16 följande:
    Jag är helt på din sida NG. Föredrar alla gånger en söt och inbjudande rumpa än ett skumt namn

Hur mår du?
    Jag mår heeeelt ok. Har tänkt på dig.
    Hur mår du? 
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2013-08-14 20:42:37 följande:
    NG: jag mår oxå helt ok (men bara med ett e), det är nog en viss skillnad

Melissa Horn släpper nytt album om ett par veckor, det blir kul!
    Ja. Jag hoppas att du kan lägga till en massa e:n snart

Gör hon? Spännande! 
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2013-08-14 21:05:29 följande:
    Små eller stora e?
    Stora. Och fina.
Svar på tråden Trash-tråden