Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Yoyna skrev 2011-10-15 19:01:38 följande:
    Rose: Bra med mig tack, min man kommer hem inatt (han har varit borta en vecka) Känns skönt!

Hur är det med dig? 
    Ärligt? Piss men skitsamma.

Härligt att din man kommer hem ikväll. Då lär du väl inte kunna sitta imorgon.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-15 19:05:16 följande:
    Kusintråden höll jag mig lååååååååååångt ifrån hahaha...
    Finns så många blåsta provokatörer på FL.

Hoppas allt är bra med dig    
    Hehehehehe, tack för skratten. Kyss

Nej, men jag överlever.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-15 19:07:46 följande:
    Nån speciell anledning eller är allt allmänt dåligt?

Jag skulle önska att du hade rätt men jag tror inte att det blir riktigt så...  
    Allmän grinig plus att jag önskade man komma undan med mord här i Sverige. Ser bara rött just nu angående en viss person isläkten.

hoppas jag har rätt. Puss på dig.
  • I Blackrose I

Grrr, jag är 100% säkert nu att jag har sett Grind i en Sd-tråd eller muslimtråd innan sommaren men fan jag orkar inte gå igenom alla trådar jag har i favoriten. Det stör mig att folk tar honom på allvar.

• I Blackrose I
    och skrev 2011-10-15 19:20:13 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-26-175/m58474266-124....

Den här tex? Favoritämnet verkar vara att Sverige är för svenskar och att alla andra ska kastas ut.  

Tack, tänkte väl att jag hade rätt. Hur sökte du?
  • I Blackrose I

Ligger på sjukhuset.

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-16 20:46:37 följande:
    Men va? Varför?
    Jag har magkatarr och fick skitont i magen inatt. Ligger på sjukhuset för att dom ska se vad det är för fel på mig.
  • I Blackrose I

Är så trött på mig själv.

• I Blackrose I

Jag fasar för gastroskopi undersökningen. Ska göra det imorgon. Gråter

• I Blackrose I

Hej guys

Jag är hemma nu och det gick väl bra trots att jag var spernervös. Min magkatarr har utvecklats till magsår. Absolut inget rolig. Fick en hel lista på saker jag inte får äta/dricka och jag kan väl lika gärna konvertera till Islam och bekänna mig till muslim. Skrikandes 
    Jag ska sluta stressa mig, inte bli upprörd/arg, inte belasta psyket och ta det lugnt. Yeah right.

Svar på tråden Trash-tråden