Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-05 20:12:54 följande:
    Ja. Mycket, mycket gärna...
    get a room!
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-05 22:22:18 följande:
    Ja alltså jag tar ett steg tillbaks och ser på min FL-karriär...
    Började som seriös debattör i politikforumet där jag kunde skriva walls of text med referenser till 100-sidiga dokument, avhandlingar, resolutioner osv, för att styrka mina argument. Startade trådar, drev frågor, fann enorm tillfredsställelse i att debattera samhälle och politik. 

Och här är vi nu.
    Ett år, eller mer, senare.
    Dekadensen är total.

När jag reggade mig på FL första gången hade jag just blivit utslängd av mitt ex och flyttat till Alby, var tillsammans med en gift man, söp som kapten haddock och var sjukt dekadent. Nu är jag gift och har varit TROGEN i över ett år, snart mamma och verkar i sällskapet här vara den "fina flickan" hahaha

Tänk hur det kan svänga

Men jag är ett smutsigt luder i själen, hon gömmer sig bara ibland. Var trogen mitt ex i 7 år innan hon kom fram igen t.ex
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-05 22:36:54 följande:
    Ja du är den äkta fina flickan. Ingen tvekan om det.
    Jag har aldrig någonsin hört någon referera till mig som den fina flickan i ett sällskap. En kompis brukade säga "Det går inte att våldta maria, det är som att tvångsge en uteliggare pengar"
  • MrsAssault

När jag inte är gravid är jag kåt konstant. Jag skulle helst ha sex ca 5-6 ggr om dagen, ibland är jag så kåt att det känns som jag skulle kunna knulla vem som helst. Alltså typ tjockisar, gubbar, whatever som har kuk. Sjukt jobbigt. På det sättet har den här graviditeten varit en blessing.

• MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-05 22:44:19 följande:
    Haha mm ja det kan jag INTE relatera till.
    Kuken måste vara kopplad till en hjärna och en skön personlighet. 
    Ja alltså detta händer bara om jag av någon anledning inte fått nåt på ett tag och jag gör ju aldrig något åt saken haha men när jag är i ett förhållande så vill jag ha sex minst två ggr om dagen annars blir jag deprimerad typ morgon och kväll!
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-12-06 19:42:12 följande:
    alla stack till kuktråden...jag kanske borde posta min kuk härinne och förvandla den tråd till en kuktråd
    Ja! Upp med den nu!
  • MrsAssault

Fast jag tycker nog det är rätt trevligt att detta är mer en rumptråd. Man kanske kan kombinera lite så det blir en kuk/rump/fitt/brösttråd?

• MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-12-06 19:54:26 följande:
    jag skall tänka på saken
    haha
    Tänk inte, just do it!
Svar på tråden Trash-tråden