Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Yoyna skrev 2013-09-23 21:47:32 följande:
    NG: som vanligt hoppas jag att du får det du vill ha eftersom jag vet att du förtjänar det.

Tack. Och detsamma. Du förtjänar allt som gör dig lycklig. Det gör väl de flesta, men för mig är du speciell.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2013-09-23 21:53:45 följande:
    Går det bättre om det tex är en bankman ? 

Haha notera Aynrands smyg-snobberi! Han är så fin!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2013-09-23 21:58:51 följande:
    Men ååh va söt du är NG!!! Tack! Nu blev jag lite varm på riktigt!

Menar det verkligen! Du är en varm kvinna med en mkt vacker själ (och annat haha). Jag låter som värsta flummaren men det bjuder jag på.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2013-09-23 22:03:25 följande:
    Ja så j-a fin i kanten. Inga blue collar workers här inte. Det går säkert inte med ett enkelt hål gjord av en drillborr utan det skall väl vara med elfenbensornament och skit.

Japp, precis så.
    /Kvinnan med den förgyllda musen 
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2013-09-23 22:03:58 följande:
    NG...? du sitter inte å dricker rödvin en måndagkväll va?

Men oavsett, tack så väldigt mycket! Jag behövde det mycket för tillfället!

Haha I wish!
    Drack en mycket god flaska i typ fredags men sedan dess har jag mest druckit vatten 

Puss  
  • Nice Girl Wrong Place

Alltså man känner sig ju inte ens säker och trygg med att öppna denna tråden när man sitter på ett tåg.

Asses all over the place!

Ni skämmer ut mig!

• Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-09-28 10:16:23 följande:
    well this is our ass I want all over the place...or me all over your ass.............
    Aynrand skrev 2013-09-28 10:18:07 följande:
    your ass..
    Jag vet

Gillar den senaste rumpan du postade. Helt sjukt snygg!
    Hjärta

• Nice Girl Wrong Place
    ulfsas skrev 2013-09-28 10:21:29 följande:
    Är benägen att hålla medGlad
    Perfekt positionerad också. Önskar nästan att jag hade en kuk när jag ser en sådan rumpa...
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2013-09-28 10:50:17 följande:
    Haha jag tror att penisavunden är stark i dig.

Jag håller med om att en sådan rumpa vill man som kukbärare mer än gärna utnyttja för dunkla syften. 

Konstigt. Jag tror att majoriteten av alla ug kvinnor jag träffat eller pratat med har vissa saker gemensamt: De tycker väldigt mycket om kukar (och inte bara att bli penetrerad av), är size queens och har tankar om hur det vore att ha kuk och sätta på. Jag har en teori att kvinnor som är ug egentligen vill ha kuk och sätta på, men i brist på att inte kunna det, så går de i motsatt riktning istället ("Om jag nu inte kan få använda en kuk så kan jag iaf bli använd av en"). Hmm det är nog den bästa teorin om kvinnlig undergivenhet hittills tror jag.

Haha...ja det var en synnerligen intressant teori.
    Det kanske ligger något i det, däremot - om jag fick och kunde välja, så tycker jag om tanken på att bli påsatt väldigt mycket bättre än tanken att sätta på.
    Att penetreras känns ändå mer kinky än att penetrera. En annan människa pressar sig liksom in i mig, jag omsluter hans kuk. Det känns väldigt mycket mer tilltalande än att penetrera.

Jag är nog mer fascinerad av analsex. Om jag hade en kuk skulle jag älska analsex. När jag ser den där rumpan Aynrand postade vill jag trycka mitt fiktiva ollon mot hennes lilla anusros.
    Varsågod - poesi. 
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2013-09-28 10:50:17 följande:
    Haha jag tror att penisavunden är stark i dig.

Jag håller med om att en sådan rumpa vill man som kukbärare mer än gärna utnyttja för dunkla syften. 

Konstigt. Jag tror att majoriteten av alla ug kvinnor jag träffat eller pratat med har vissa saker gemensamt: De tycker väldigt mycket om kukar (och inte bara att bli penetrerad av), är size queens och har tankar om hur det vore att ha kuk och sätta på. Jag har en teori att kvinnor som är ug egentligen vill ha kuk och sätta på, men i brist på att inte kunna det, så går de i motsatt riktning istället ("Om jag nu inte kan få använda en kuk så kan jag iaf bli använd av en"). Hmm det är nog den bästa teorin om kvinnlig undergivenhet hittills tror jag.

Har då dominanta män som älskar att sätta på, fitt-avund?
Svar på tråden Trash-tråden