PrimitivMan skrev 2013-09-28 10:50:17 följande:
Haha jag tror att penisavunden är stark i dig.
Jag håller med om att en sådan rumpa vill man som kukbärare mer än gärna utnyttja för dunkla syften.
Konstigt. Jag tror att majoriteten av alla ug kvinnor jag träffat eller pratat med har vissa saker gemensamt: De tycker väldigt mycket om kukar (och inte bara att bli penetrerad av), är size queens och har tankar om hur det vore att ha kuk och sätta på. Jag har en teori att kvinnor som är ug egentligen vill ha kuk och sätta på, men i brist på att inte kunna det, så går de i motsatt riktning istället ("Om jag nu inte kan få använda en kuk så kan jag iaf bli använd av en"). Hmm det är nog den bästa teorin om kvinnlig undergivenhet hittills tror jag.
Haha...ja det var en synnerligen intressant teori.
Det kanske ligger något i det, däremot - om jag fick och kunde välja, så tycker jag om tanken på att bli påsatt väldigt mycket bättre än tanken att sätta på.
Att penetreras känns ändå mer kinky än att penetrera. En annan människa pressar sig liksom in i mig, jag omsluter hans kuk. Det känns väldigt mycket mer tilltalande än att penetrera.
Jag är nog mer fascinerad av analsex. Om jag hade en kuk skulle jag älska analsex. När jag ser den där rumpan Aynrand postade vill jag trycka mitt fiktiva ollon mot hennes lilla anusros.
Varsågod - poesi.